Gå til innhold

Hva er ditt mål?


Nikko21

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

THIS! :D men det er et laaaaangsiktig mål. Er ikke i nærheten nå :(

Ellers vil jeg ha 200 i mark en gang i løpet av livet mitt!

Og AF våren 2014 får være et mål og. Selv om jeg kommer til å stå der som minstemann :/ Men men!

Planchetrening er så ufattelig langdrygende, så du skal ikke se bort ifra at du er nærmer enn du tror :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planchetrening er så ufattelig langdrygende, så du skal ikke se bort ifra at du er nærmer enn du tror :D

Ser hvertfall sykt fett ut! Klarer endelig human flag. Det gikk faktisk ganske radig, fra å dette som en potetsekk til å klare å stå :)

Så det var også et mål, som jeg endelig klarte. tok ikke mer enn 2 mnd el no, så satt'n plutselig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hvertfall sykt fett ut! Klarer endelig human flag. Det gikk faktisk ganske radig, fra å dette som en potetsekk til å klare å stå :)

Så det var også et mål, som jeg endelig klarte. tok ikke mer enn 2 mnd el no, så satt'n plutselig :D

Human flag er deilig, og når den først sitter så sittern! Neste er å heve seg til human flag, og dereter heve seg hele veien opp. Du har sikekrt sett videoer av det, spesielt Tim Shieffs legendariske human flag walk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Human flag er deilig, og når den først sitter så sittern! Neste er å heve seg til human flag, og dereter heve seg hele veien opp. Du har sikekrt sett videoer av det, spesielt Tim Shieffs legendariske human flag walk

ja, det er sykt! Også får han det til å se så ALT for lett ut, haha! - Men nå skal jg ikke spore av mer her! Sikkert ikke alle som er like begeistra over the flag osv som oss :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Langsiktig:

Solid helse. Kroppsvekt maks rundt 90kg (193cm høy)

Kapasitet på utholdenhet og hurtighet:

Respektabel 3000m løp - under 11m

Fullføre et maraton

Styrke

200kg dypt knebøy (180kg)

140kg benkpress (115kg)

230kg+ markløft (215kg)

1-arms pushups (3 høyre, 2 venstre, prøvde første gang nå nylig)

1-arms chinups (0)

Tidligere personlige rekorder i parantes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Å kunne stå i stigen og male hus iført liten shorts og sexy topp uten overflødigheter som skvalper og skvulper utover linningen og sånn, kanskje.......?

Hehe... Sånn seriøst har jeg som mål å få en kropp som er sterk nok til å holde ut med meg og alt jeg vil i alle mine leveår.

Jeg vil ha energi og overskudd og styrke-både mentalt og fysisk- til å kunne henge med ungene i alle deres krumspring.

Jeg har lyst å fortsette å være formfull, men på en mer "riktig" måte.

Og jeg har som mål å slå meg selv på hver treningsøkt. Klarte jeg det antall kilo i benk sist skal jeg minst klare et par kilo nå- om noen skjønte detta :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 års mål: Norgesmester i men's bodybuilding junior

10-15 års mål: IFBB pro (ja det er dette som er målet, sjølv om det utruleg vanskelig)

Ultimate draumen: Mr. Olympia :p

Du er villig til å kjøre på med så store mengder doping det trengs og for å nå drømmene dine? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit du ikkje at alle ifbb proffane er 100% reine? ;)

he he he...

srs, ettersom du har det som mål, er du klar over konsekvensene av hva du må gjennom med helsa di, eller er du bare en 18-åring som har lest for mye i flex magazine? det var et seriøst spørsmål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he he he...

srs, ettersom du har det som mål, er du klar over konsekvensene av hva du må gjennom med helsa di, eller er du bare en 18-åring som har lest for mye i flex magazine? det var et seriøst spørsmål :)

Ehhh, det der er bare et dumt spørsmål: Når du har et mål om å bli IFBB pro, så er du ikke akkurat bekymret for helsa, da er det snakk om du har råd til å bruke 70-80k i året på dop, i tillegg til mat og andre utgifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he he...

srs, ettersom du har det som mål, er du klar over konsekvensene av hva du må gjennom med helsa di, eller er du bare en 18-åring som har lest for mye i flex magazine? det var et seriøst spørsmål :)

Er fullt klar over kva som må til, og kva dei eventuelle konsekvensane kan vera. Tar det eit steg av gangen. Om eg på eit stadie byrjar å verte veldig ukomfortabel med livstilen, kan eg godta at det ikkje er for meg. Tida vil vise kva som skjer, men førebels er det dette som er målet mitt. Legg sjølvsagt ikkje alle korta mine i dette, og tar meg ein utdanning, får meg jobb osv. Men eg brenn for kroppsbygging og er villig til å gjera det eg kan for å oppnå så mykje som mogleg innan sporten min. Det er sjølvsagt umogleg å seie om dette er meiningane mine om 5 år, men som sagt har eg ambisjonar om å gjere det så godt eg kan innan kroppsbygging. Eg er fullt klar over kor ung eg er, og har ikkje tenkt å byrje på appelsinjusen med det første.

edit: men tida vil jo sjølvsagt koma når eg byrjar på celltech, og eg er ikkje redd for å ta det steget når den tid kjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fullt klar over kva som må til, og kva dei eventuelle konsekvensane kan vera. Tar det eit steg av gangen. Om eg på eit stadie byrjar å verte veldig ukomfortabel med livstilen, kan eg godta at det ikkje er for meg. Tida vil vise kva som skjer, men førebels er det dette som er målet mitt. Legg sjølvsagt ikkje alle korta mine i dette, og tar meg ein utdanning, får meg jobb osv. Men eg brenn for kroppsbygging og er villig til å gjera det eg kan for å oppnå så mykje som mogleg innan sporten min. Det er sjølvsagt umogleg å seie om dette er meiningane mine om 5 år, men som sagt har eg ambisjonar om å gjere det så godt eg kan innan kroppsbygging. Eg er fullt klar over kor ung eg er, og har ikkje tenkt å byrje på appelsinjusen med det første.

edit: men tida vil jo sjølvsagt koma når eg byrjar på celltech, og eg er ikkje redd for å ta det steget når den tid kjem.

En reflektert og ærlig mening. ønsker deg lykke til (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En reflektert og ærlig mening. ønsker deg lykke til (y)

Takk, det sett eg pris på! :) Eg skjønnar sjølvsagt kvar du kjem frå med spørsmålet ditt. Eg veit at det er mange ungdommar som har lest litt for mykje flex magazine og utan kunnskap og rett motiv hoppar rett på toget og går på ein smell. Det har alltid vore sjølvsagt for meg å ta det for det det er, hugse på alderen min, og å gjere ting riktig og forsvarleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkuratt nå: Ikke spise sukker før jul, eller overstige kcal for dagen utenom den ene dagen i uka jeg gir meg selv lov (som skal være planlagt). -> Kontroll på kostholdet.

Til sommeren:

1. Bli kvitt det utrolig stae mage og hofte-fettet mitt!

2. Klare min egen kroppsvekt i knebøy (ATG) x 8 (Håper jeg klarer dette til mars måned senest, sånn cirka).

3. 60 kg benk.

5. Klare en pull-up til sommeren, kan ta litt tid.. (hater å trene statisk, så er ikke så fan av dette målet egentlig..).

Ikke de kuleste eller største målene i forhold til de andre supersterke jentene her inne, men man må jo begynne en plass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...