Gå til innhold

Hvilken idrett har best fysikk?


martin biff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil hevde at rugbyspillere vil ta amerikansk fotball-spillere.

Rugbyspillere har taklingene (uten rustning), men også utholdenhet (kontinuerlig spill) i motsetning til amerikansk fotball der man tar tre minutters pause hvert tiende sekund.

Selvsagt vil det jo avhenge litt av hvilen posisjon man har på laget.

Chabal-course-Lausanne-face.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med ishockey-spillerne da? Har dere glemt de?

Det kreves utrolig mye styrke og balanse for å klare å motså en hard tekling i rund-vandtet.

Jeg synes at ishockey er en sport med bra fysikk, da trenger man styrke, smidighet, kondis, hurtighet, styrke i lår og overkropp og ikke mist smerteterskel.

Ja, ishockey-spillere er uten tvil en gjeng som trener hardt. Mange der som er alvorlig sterke i baseøvelser.

Men nå var det vel snakk om et reint estetiske.. :) Aner dog ikke hvordan de ser ut under der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stoppet automatisk på ei, og tenkte: 'Gosh, hun var flott. Sånn skulle man sett ut!' Det var svømmeren Natalie Coughlin, fant jeg ut. Da fikk jeg altså bare bekreftet at jeg er enig med meg selv :p Svømmerne er flottest! Det gjelder både damer og herrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...