Gå til innhold

Hvilken idrett har best fysikk?


martin biff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

Tråden spør om hvilke idrett som krever best fysikk. Ikke hva en med bra fysikk driver med.

Og mitt svar var vell egentlig ment mest satirisk, ettersom jeg ikke mener at sjakk ikke er en idrett, selv om mange sjakksupportere hardnakket mener at det er idrett, og at de som utøver den trenger den beste fysikken for å fungere optimalt under de lange strekkene de utøver den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mitt svar var vell egentlig ment mest satirisk, ettersom jeg ikke mener at sjakk ikke er en idrett, selv om mange sjakksupportere hardnakket mener at det er idrett, og at de som utøver den trenger den beste fysikken for å fungere optimalt under de lange strekkene de utøver den.

Nå var det ikle ment mot din post av Karlsen heller. Mer til de som legger ut bilder av div kampsport utøvere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...