Jump to content

Sandra Helen

Members
  • Content Count

    174
  • Joined

  • Last visited

About Sandra Helen

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Heston er gud når det gjelder mat. Tror jeg hører på ham jeg.
  2. Bare pass på og spise nok så går det bra. Hvis ikke kommer du til å gå på en smell.
  3. Du gjør absolutt riktig i å slutte å telle. Sultfølelse og metthetsfølelse er noe som kommer etter hvert når du lærer deg å kjenne kroppen din. Det er klart at når du lar kaloritelleren bestemme om skal være sulten eller ikke, så kommer kroppen din til å tilpasse seg det. Når du etter hvert ikke har noen måler som kan fortelle deg hvor mye du skal spise, så kommer kroppen til å si fra. Noen dager vil ikke magen ha så mye, men kanskje sier deg i fra mer dagen etter. TIng jevner seg ut over tid. Og som du sier selv: Spiser du for lite, så kommer du til å føle det på energien og fremgangen. Og spiser du for mye, så kommer det til å merkes på klærne. Er veldig enig med mange over her som sier at det ikke skal være komfortabelt å komme seg bort fra en spiseforstyrrelse og at det er DU som må presse deg selv. En ting som hjalp meg var å repetere positive tanker hver gang jeg følte tvangstankene snike seg innpå. Noen gang bare tenke jeg dem, andre ganger snakket jeg med andre. Jeg var nødt til å minne meg selv på hvorfor jeg gjorde det jeg gjorde for å bli bedre. Hvis det var vanskelig å spise poteter, så sa jeg til meg selv at "vet du hva, den poteten der har virkelig INGENTING å si. Og om jeg blir tung i kroppen, så fuck that!" En annen motivasjonstanke jeg fortsatt bruker mye er: "Når jeg er 70 år og pensjonist, har jeg virkelig lyst til å se tilbake på livet mitt og huske at jeg baserte lykken min på hvor godt jeg klarte å kontrollere mat og trening? Eller har jeg lyst til å huske at jeg ga litt faen og klarte å verdsette personene rundt meg, stundene med dem, den gode maten og aktivitetene jeg gjorde?" Stå på Felice, du gjør alt riktig for å bli bedre! Du er steintøff og inspirerende, fortsett sånn!
  4. Ehm... mulig dette er way off subject..men hvordan fungerer sexen? Selv har jeg opplevd at det ikke blir heeelt det samme når den ene er godt trent og den andre sliter pga dårlig kondis/generell form. Så om målet ditt er at han får litt bedre helse, energi og livslyst ved å trene/mosjonere, så synes jeg det er helt legit! Og dette var IKKE et innlegg hvor jeg prøver å insinuere at dere har dårlig sex altså
  5. Er ikke bifil, men synes fortsatt jeg har lov til å mene noe om hva jeg liker best på jenter. Jeg er definitivt mest glad i rumpe! Tar meg ofte i å snu meg etter jenter med en skikkelig trent og fast badonkadonk (= ME WANT). Apropos temaet:
  6. Frokosten: Grøt av quinoa, malte nøtter, kardemomme, kanel og kokosmelk. Toppet med yoghurt naturell og blåbær. Favoritten! Lunsjen: Omelett av 4-5 egg med løk, hvotløk, søtpotet, chili og ruccola. Nam!
  7. Etter å ha sett desserten konkluderer jeg med det samme som RobbieLad
  8. Hadde vært interessant å sjekke blodsukkeret mitt når jeg er så slapp også, men er ikke spesielt fan av stikking i fingeren..
  9. Lunsjen pleier ikke å være så stor. F.eks. i går var det en salat med løk, søtpotet, kikerter, tunfisk og vinaigrette. Ikke stor mengde i det hele tatt, men ble helt ubrukelig etterpå. Kan det være mulig at jeg reagerer på kikertene? Laktose og gluten har jeg kuttet ut for en stund siden, da jeg har intoleranser mot disse.
  10. Takk takk Jeg sover og sikler godt på bøkene mine om dagen jeg iallfall :sleep:
  11. Hei! Jeg er en jente på 24 år med normal vekt som trener for å bli sterkere og mer fit. Jeg har lenge slitt med at jeg blir supertrøtt etter lunsj. Huet slokner helt og de neste 2-3 timene ligger jeg på boka og sover, evt holder meg våken med FB . Det er ikke det at jeg har lite energi, for jeg kunne lett tatt meg en tur på trening, men med en gang jeg setter meg ned for å lese eller høre på noen prate, så er det akkurat som om noen vrir om en bryter og sier natta. Jeg har spekulert i om det kan skyldes blodsukkervariasjoner, men det er veldig rart da jeg spiser karbohydratfattig lunsj med mye proteiner og gode fettkilder. En annen idé som har streifet meg er lavt jerninnhold i blodet, men vet ikke om jeg heller burde være slapp hele tiden om det var tilfelle. Noen som har lignende erfaringer og/eller tips?
  12. Frysninger.. at noen faktisk higer etter et sånt kroppsbilde er helt uforståelig og kvalmt...
  13. Synes iallfall ikke man skal klage på rumpa Blir ikke mer feminin og kvinnelig av å ha skikkelig fin sprettrumpe
×
×
  • Create New...