Jump to content

anders wikanes

Members
  • Content Count

    100
  • Joined

  • Last visited

About anders wikanes

  • Rank
    Member
  • Birthday 09/15/1996
  1. Du bruker det på henda ergo. hansker
  2. anders wikanes

    Lavkarbo?

    Karbohydrater er stort sett energi, mot kvelden tenker jeg at man trenger mer fett (for å øke naturlig testosteron) og proteiner ( for at musklene skal ha noe å bygge seg opp av) også har det vel blitt mer og mer vane for meg. Synes det funker greit, om det er pga kostholdet er som det er eller ikke, det vet jeg ikke. men hvorfor forandre noe som funker bra
  3. anders wikanes

    Lavkarbo?

    sunne karbs i form av poteter/søtpoteter, havregryn,brun ris, bær og grønnsaker etc rett før og etter trening ellers prøver jeg så godt det lar seg gjøre å dempe det litt mot kvelden. muligens litt overdrevent, men jeg synes egg, kjøtt bacon, nøtter, proteinshakes etc er bedre enn pasta og hvit ris etc så passer meg ganske fint egentlig
  4. har hørt om pistachio jeg .. er vell en form for pistasj smak det hehe
  5. ville vell anslått til 3000 om dan. Mest mulig clean, og mye proteiner 184 cm 82-83 kg 10% ish
  6. Jeg varrierer alt mellom 80 og 85 kg fra dag til dag, kommer ann på hva du har spist dagen før. stort vannintak, kreatin, salt, karbohydrater er ting som kan øke vekten midlertidlig, kombinert med hormonelle svingninger. har brukt bcaa i et halvt år nå, det binder ikke noe vann hos meg, så forsåvidt vil jeg statere at det er greit å bruke. Bcaa er egentlig bare spessielt utvalgte aminosyrer som skal hjelpe til med restitusjon etc
  7. Haha, nei http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/hardcore-wrist-wraps. de forrige slitna for ei uke sia
  8. Kjøper meg heller et pr nye hansker da , og en ny dose BCAA.
  9. jaha ? så du mener at det bare er placebo ? Noen forslag til andre suplements som kan være greie å ha?
  10. Hei. Jeg er en gutt på 18 år, og har tenkt til å kjøpe meg noe som kalles for D-Aspartic Acid, fra gymgrosissten.no (http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/d-aspartic-acid-storkop-1-kg) Jeg hadde tenkt til å spleise med en kompis slik at vi fikk 2 stk hver. Etter å ha lest litt om det på nettet har jeg kommet fram til 2 forskjellige synspunkter. Den ene gruppa sier det er noe av det beste innenfor naturlig bodybuilding, den andre gruppa hater og skyr det som pesten og sier det bare gir deg mer østrogen. har trent i 1.5 år nå og veier 82 kg, er 1.83 høy 18 år og 10-12% i fett Jeg er ute etter noen som har litt peiling, har lest ganske mange rewies av folk som ikke vet hva de prater om, så hadde satt veldig pris på om noen med litt reel kunnskap kunne guide meg litt her. Helst så fort som mulig iogemd at jeg har en rabattkode som går ut i dag.
  11. T Tar i det jeg kan, så nr 1 er nok utelukket. teknikken tror jeg sitter inne har aldri tatt fri uke, ikke frivillig hvertfall. snappa skuldra nesten ut av ledd for 2-3 mnd sia... da var jeg borte i 20 dager elno.. ellers har je ikke hatt mye fri. Nå skal sant sies at jeg startet på 65 kg og 30 i benk for 1.5 år sia .. så noe må jeg jo da ha gjort riktig Men tar med meg alle svar, Virker som om du prater av erfaring
  12. ehm. jo takk... da har jeg hvertfal fått en viss formaning om hvordan jeg bør sette opp måltidene. men jeg tror neppe jeg klarer å beregne nøyaktig antall karbs, prots og fett i hvert måltid .. da må je nesten sette meg ned med exel og den store kalkisen te faren min men kan hvertfall prøve å rette meg mer mot det oppsettet der. Men nesten 4000 kcal om dan... det virker ganske mye i mine øyne egentlig, men kan hvertfall prøve å slenge inn litt mer fett i maten da.. ekstra smør elno, så gåre nok oppover (Blir jo avansert det å trene og å være sunn hehe )
  13. Den forstår jeg Vet ikke nøyaktig hvor mye energi je får i meg. Men kan annslå ca 2500-3000 Hvor mye bør jeg ha i meg pr dag da ?? Trener 4 ganger i uka. 182-183 cm 81-82 kg 18 år gutt 12-13 i fettprosent. Fett er det vell i kjøtt/kjøttdeigen og ost etc . + sunt fett i mandler
×
×
  • Create New...