Jump to content

Nikamari

Members
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

About Nikamari

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Har et selvforskyldt problem, har vokst ut av bunaden, og skal i barndåp til mitt gudbarn på Søndag. Jeg vil så gjerne inn i bunaden, så trenger tips til hvordan jeg kan drive mest mulig vann ut av kroppen på 5 dager. Lurer også på om det der plastfolie trikset funker, altså å surre plastfolie rundt magen, og sove med den? Intet er for ekstremt i dette tilfellet. Kjør på med tips
  2. Vurderer å kjøpe Gavelo Thights, og lurer på om noen av dere har erfaringer med de? Har lyst på, men er redd den skal være gjennomsiktig
  3. Skal delta på styrkeløft stevne snart, har nettopp kjøpt bøydrakt, hadde i utgangspunktet tenkt å løfte utstyrsfritt, må jeg bruke markdrakt og benkskjorte? Eller kan jeg bruke drakt kun på bøyen?
  4. Nikamari

    Vektklasser

    Tror nok jeg skal klare å komme meg ned på 72kg klassen, får bare drive ut mye vann før stevner
  5. Hei! Har sittet å lest på styrkeløft forbundets sine sider opp og i mente uten å finne ut om hva som er godkjent str på hæl på styrkeløft sko. Kjipt å måtte kjøpe dobbelt opp bare fordi man har bestilt feil. Noen som vet?
  6. En boks med dream yoghurt is på 25min, fortsatt favoritten
  7. Nikamari

    Vektklasser

    Okei, takk for svar! Ja, har jo trent styrke i en del år,men nå vil jeg ha mål å trene meg opp mot
  8. Nikamari

    Vektklasser

    Hei! Lurer på noe ang vektklasser. Har nettopp meldt meg inn i klubb, og skal starte stevner til høsten (må bare bli litt sterk først. Så har man jo disse vektklassene da... Pr.dags dato veier jeg 74kg, nærmeste vektklasse for dame er 72kg, eller så må jeg opp til 83 eller 84(noe som er no go med mine 163cm). Er det slik at jeg må veie akkurat 72 eller 83/84kg for å starte stevne? Når jeg jeg leser artikler på nett etter stevner kan det stå -72kg eller -83kg.. Så skjønner ikke helt det der..
  9. Bor en time med unna trondheim atm. Men flytter for å gå skole til høsten, men er enda usikkert hvor det blir, men de fleste klubbene ligger rundt 4-6 mil unna
  10. Tenker å melde meg inn i en styrkeløftklubb. Men er ingen klubber i mitt nærområde, noen som vet åssen det funker å være med i en klubb man ikke har i nærheten? Vil jo ikke betale masse i medlemsavgift for noe jeg ikke får utbytte av..
  11. Har søkt pt studie på Bali, og har kommet inn. Men nå begynner jeg å tvile litt om jeg passer til det, sånn med tanke på vekta mi. Jeg er bare 163cm høy og veier 73kg, jeg trener mye og spiser sunt, og interesser meg for trening og kosthold selv om at jeg ikke er tynn som ei flis, eller har markerte muskler(enda). Hva tenker dere om PT-er som er litt større enn gjennomsnittet? Er bare så redd for at folk skal tro at jeg er en sofagris som ikke tenker på helsa..
  12. I det siste har jeg fått sansen for styrkeløft/tung styrketrening, og tenker å gå til innkjøp av slike håndleddsstøtter med drareimer(?). Så lurer jeg på om de låser håndleddene helt, eller om de kan brukes når man utfører olympiske løft? Evnt. Hva anbefaler dere å bruke? for bedre grep? Er nybegynner innenfor dette emnet. Tar gjerne i mot gode tips for nybegynnere i styrkeløft! :-D
  13. Fra i natt: Var ute på byen og hadde gjemt noe drikke bak utestedet i noen busker (bor i en militær leir så får ikke ha alkohol der), anyways: Da vi skulle dra løp jeg for å hente pikkpakket mitt, mens jeg gikk ut av buskene kjente jeg noe som nappa i håret mitt, så etter å ha gådd ettpar meter snur jeg meg, og der henger faen meg extensionet mitt i buska. Dette var jo rundt stengetid så var nok av folk som fikk det med seg og en god latter! Når jeg tenker på det idag er det jo bare veldig komisk.
  14. Hadde virkelig sett fram til ukas siste økt med intensiv trening og gode greier. Var så gira og full av energi før jeg begynte. Men etter å ha hoppet tau i 2min kjennes det ut som venstre skulder skal falle av og vel så det, bakside på leggene verket og alt var bare dritt. Det hele endte opp med at økta ble fullført med mindre reps, dårlig innsats, og at jeg til slutt gikk ut fra gymmet med halen mellom beina og leppa på knærne. Hva pleier dere å gjøre når dere har dårlige trenings dager? Og hvordan har dagens trening vært for din del idag?
  15. Hei! startet med psfm idag, og skal følge dietten i 3 uker fremover. Så tenkte å loggføre hva jeg har spist idag. Frokost: 1/2boks vanilje kesam med.fun light Lunsj: tunfisk omelett(3 egg, litt rødløk og paprika og en spise skje mager kesam + en halv boks tunfisk ) Middag: 250g strimlet svinekjøtt, rødløk,paprika, broccoli Kveldsmat : tunfisksalat av mager kesam Har bestilt proteinshake så skal bytte ut frokost og kveldsmat med denne. Hva tenker dere om dette, eventuelt hva burde jeg endre på for mest mulig fremgang? (ønsker ingen krasse kommentarer) Hva er dine erfaringer med PSFM?
×
×
  • Create New...