Gå til innhold

Hvordan takler du boleanklager


Gjest johnmf94

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Slettet

Skulle faktisk ønske folk sa det til meg.. Hadde gitt faen uansett, hadde vært mitt valg om jeg så hadde gjort det. Og hadde jeg ikke gjort det, så hadde det bare vært en enda bedre følelse å få en "bekreftelse" på at det jeg gjorde ga resultater! Men hittil ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man selv veit man aldri har brukt noe, er jo det at folk mener man gjør det et kompliment. De sier jo egentlig at de ikke tror du kunne klart det du har oppnåd uten hjelpemidler :) Hvertfall sånn jeg ser på det, men har også noen kompiser som blir jævlig fornærma. Ser ikke helt grunnen til å bruke energi på å bli irritert, da folk tror det de tror uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Fryktelig irriterende og få en sånn typisk misunnelse kommentar i trynet! Jeg har opplevd dette mangen ganger og selv har jeg aldri prøvd steroider! Når du trener 6 dager i uken og sliter trynet av deg for og få den kroppen du vil ha, og Passer på kostholdet hele tiden, du gjør liksom alt riktig og får gode resultater og plutselig får du denne Kommentaren, hva er det du har kjørt i deg? eller noe i lignende setning.. men jeg pleier bare og svare helt ærlig, og så forteller jeg gjerne litt om treningen min og hvor ofte jeg trener, og da pleier de som regel og åpne ørene og så får de en viss forståelse av mine resultater og hvorfor de er der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Slettet
Det er vel enkelt å se om folk boler eller ikke? De som ankalger deg for å bole, når du ikke gjør det; har ikke peil.

Så du kan se alle som boler osv?:) Sånn helt tilfeldig? Og du er 100% sikker på at fyren boler/ikke boler?:)

Hva er det som gjør at du kan se at noen har bolt/boler da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du kan se alle som boler osv?:) Sånn helt tilfeldig? Og du er 100% sikker på at fyren boler/ikke boler?:)

Hva er det som gjør at du kan se at noen har bolt/boler da?

Neeei.. men jeg har til eksempel en kompis som har holdt på og av tidligere. Han ble jævla "tjukk" i tryne av å bole. Såg det så innmari godt. Bedre der enn så selve kroppen. Ellers er han ganske smal i ansiktet.

Synes jeg ser det samme i folk jeg vet boler. Men om folk har bolt, det er verre å se.

Men som du spør, ikke 100 % sikker nei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Neeei.. men jeg har til eksempel en kompis som har holdt på og av tidligere. Han ble jævla "tjukk" i tryne av å bole. Såg det så innmari godt. Bedre der enn så selve kroppen. Ellers er han ganske smal i ansiktet.

Synes jeg ser det samme i folk jeg vet boler. Men om folk har bolt, det er verre å se.

Men som du spør, ikke 100 % sikker nei:)

Ok. Her også en kompis som ble "tjukk" i trynet. Dette var pga han trente som faen og spiste i overskudd. Han økte som faen både i styrke og muskelmasse. Så ja.. Var bare poenget.

Problemet (for de som mener det er negativt å få "har du bolt eller?") i trynet. Er nok at whatsover om de har bolt/ikke bolt. Så er det en "Uting" at enkelte folk kan stå på "Åpen gate" og si at "den og den har bolt fordi jeg kan se det og alle andre er noobs hvis de ikke klarer det"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du kan se alle som boler osv?:) Sånn helt tilfeldig? Og du er 100% sikker på at fyren boler/ikke boler?:)

Hva er det som gjør at du kan se at noen har bolt/boler da?

Man kan ikke med 100% sikkerthet plukke ut de som boler, men det er flere tegn som man kan se etter, som som regel stemmer.

- Ekstrem rødhet i huden - noe man aldri oppnår uten.

- Muskulaturen ser oppblåst ut (pump uten å ha løftet vekter).

- Ekstra rund og rød i kjakan.

Dette er ting som er selverfart, og blitt innrømmet til meg av bekjente.

Dette er indikatorer på, at dem er på kur.

Edit: Med selverfart, så mente jeg ikke at jeg har prøvd dette, men at det er selverfart blandt noen bekjente som har fortalt meg og erfart dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...