Gå til innhold

Hvordan takler du boleanklager


Gjest johnmf94

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neeei.. men jeg har til eksempel en kompis som har holdt på og av tidligere. Han ble jævla "tjukk" i tryne av å bole. Såg det så innmari godt. Bedre der enn så selve kroppen. Ellers er han ganske smal i ansiktet.

Synes jeg ser det samme i folk jeg vet boler. Men om folk har bolt, det er verre å se.

Men som du spør, ikke 100 % sikker nei:)

....Det finnes en gsillion forskjellige steroider. Og han som ble tjukk i trynet hadde nok i seg noe som trakk masse vann. Typ testo. Om en velger å ta noe som ikke trekker vann, hvordan skulle du da sett det?

:facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....Det finnes en gsillion forskjellige steroider. Og han som ble tjukk i trynet hadde nok i seg noe som trakk masse vann. Typ testo. Om en velger å ta noe som ikke trekker vann, hvordan skulle du da sett det?

:facepalm:

størrelse forholdet mellom forskjellige muskler, unormalt mye kviser, gyno etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med styrke kontra vekt? Dersom noen veier 100kg med relativ lav fett %, men er svak som fy? Alt er relativt seff

Til TS. Tar det som et kompliment eller så spøker jeg det bort

Tenkte mest på synlige indikatorer :) Vet ikke hvordan det er med styrken, har vel litt å si åssen man trener også. De fleste bolerne jeg har sett er mye sterkere enn meg uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå pleier ikke jeg å høre det så ofte, men når det har skjedd har jeg foreslått en tur til fastlegen for en liten blodprøve. Det pleier å lukke munnen ganske fort, spesielt om jeg foreslår at de selv lar seg teste:D

Men seriøst, det er jo ikke noe å bry seg om, de fleste som sier det legger antagelig ikke så mye i det, og det er ingen grunn til å være så selvhøytidlig at man blir provosert av det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke bry meg om hva folk sier bak ryggen min... Sjelden noen har baller til å si rett ut, og når det skjer så sier jeg bare at de får tro hva de vil. Jeg jobber i sikkerhetsbransjen så de kan jo bare teste meg om de er så skråsikre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gå å legg dæ".Om man beskylder meg for noe slikt så er man trolig (be)rusa.

Men jeg må støtte meg på at man bør ta det som et kompliment. Lurer på om noen faktisk ville innrømmet bruket på spørsmål/kommentar. Ser for meg en ganske awkward silence. "Åhhh... okey. Ser bra ut!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...