Gå til innhold

Hvordan takler du boleanklager


Gjest johnmf94

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Du tror han brukte møkkete garasjebol som de fleste gymbolere bruker Konstantinovs?

Hva snakker du om? :p

Mener du at grunnen til at Rasmussen ikke fikk "bolekropp" er fordi han IKKE brukte garasjebol, men preparater fra apotek? Mener du at møkkete garasjebol gjør det stor, mens ting fra apotek ikke funker? Slet litt med å skjønne hva du mente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får høre det hver gang jeg er hjemme på bygda.... " hvor mye bol har du tatt da?" eller "nå må du slutte å bole deg" er ganske standard kommentarer fra uvitende luringer... De fleste av dem har vel aldri sett insiden av et gym, eller hørt om struktur på hverken trening, kosthold eller dagligdagse gjøremål, Så de kan bare ha det så godt. Så lenge jeg selv vet at jeg er ren, så kan vel egentlig resten av verden tro hva dem vil :happy:

Schterk, BLID dopingfri!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...