Gå til innhold

Lennart89

Medlemmer
  • Innholdsteller

    369
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Lennart89

  • Rang
    Avansert medlem
  • Bursdag 12. april 1989

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Lennart89

    2048

    AAAAAAARRRAAAHGAAARRRARWARSJWOSNWOSOW!!!!!!!!! .... Ser ut som jeg må kjøpe meg ny laptop da den forrige ble utsatt for en svært så uheldig ulykke, type fritt fall fra øverste etasje. PS: JEG SKREV DETTE PÅ MOBILEN! Hehe... neida. joda.
  2. ligger på rundt 250-300 daglig:) 110-112kg kroppsvekt. Rundt 50g av dette fra pulver. Har høyt inntak av karbohydrater og moderat inntak av fett.
  3. Begge deler kan være veldig fint og mindre fint. Én ting er sikkert, og det er at damer som er sikker på egen kropp er mer sexy enn de som ikke er (ja, alt er relativt, før noen begynner å trolle her).
  4. Jeg liker å se tøff ut på trening. Gleder meg til den dagen jeg bøyer 200kg utstyrsfritt i pikachu-kostyme. DÉT er kult.
  5. Nå ble det litt off-topic å dra inn de narkomane i Nygårdsparken, men etter flere "innbruddsepisoder" der de tar alt fra sko til stearinlys i vinduet i leiligheten vår, så følte jeg de fortjente en plass i hysteriet Men når det kommer til tiltak for reduksjon av narkotikaproblemet i Bergen, så ser jeg for meg at det burde vært opprettet institusjonsanstalter (flere enn det er) på isolerte øyer i Hordalandsområdet hvor de så seg nødt til å jobbe for føden, og hvor det ikke ble brukt i overkant mye ressurser (økonomisk) på å gjennomføre dette. Er det naivt? Mulig. Vil det føre til et større pro
  6. Doping innen idrett (og i nygårdsparken) setter jeg meg 110% imot. DET SAGT, så ville jeg vært ekstremt forsiktig med å starte en haters-thread hvor du også slenger inn et bilde eller to av det du sikter til som tilfeldige personer, da dette lett kan trekkes ut av kontekst. Skal du ytre dine meninger på sosiale medier, så bør du kunne vise litt, hva skal vi si, profesjonalitet? Ikke at jeg forventer at kun profesjonelle journalister bør kunne skrive artikler og annet på nettet, men sørg ihvertfall for at man ikke skaper et helvete bare for å skape et helvete. Skal fitnessbloggen jobbe
  7. Selv på vektertorget i Bergen må man ty til teiping av 5-kiloskiver på 50kg hantlene.. Blir fort smålig frustrerende å bygge 60kg hantler utav 40kg hantler O.o
  8. Back to topic. Å fremstå som et senter som stiller seg 100% imot doping er ikke mindre enn superfantastisk. At de som trener der må se seg nødt til å gjennomføre (vel og merke private tester som er anonymt i forhold til resten av kundene) dopingtester på senteret sin regning er et bra tiltak. Og her burde de sette en strek og et punktum. For hvis dette er tiltak senteret ditt sier de vil ta i bruk for å fjerne dopmisbrukere, da ser jeg INGEN grunn til å ta i bruk tiltak som fjerning av utstyr som erfarne treningsutøvere tar i bruk. Det er idioti på sitt beste/verste, og 110% bak mål. D
  9. Igår var jeg på kiwi, hvor de hadde 300 grams versjonen til 14.30kr, og den nye 430 grams versjonen til 34.50kr.. Fikk sjokk når jeg kom til kassen for å finne ut hva den kostet
  10. 2 liter sørlands-is alla typen krokan før 2x10km roing på vannet.. IKKE kult for han som satt bak meg i båten!
  11. Ved at du har økt energiinntaket (og da henholdsvis karbohydratinntaket vil jeg gå ut i fra) så bygger du opp glykogenlageret ditt i kroppen. Med tanke på at ett glykogenmolekyl binder 2 vannmolekyl, så vil du derfor øke litt i vekt i starten, men det så og si kun vann. For at du skal økte 1.5kg i fett så må du ha et overskudd på rundt 11 000 kcal over forbrenningen din, noe som skal ekstremt mye til på så kort tid med et inntak på kun 2200 kcal per dag Og som du selv sier - målene på kroppen er de samme. Jeg foreslår at du kaster vekten ut vinduet, da den ser ut til å stresse deg mer enn
  12. Har fått spørsmålet et par ganger, spesielt i garderoben etter en treningsøkt, gjerne en bryst/rygg-økt med masse pump. Jeg skjønner at det kan virke farfetched for enkelte som gjerne bare har trent i underkant av ett år, men det er oppnåelig for de fleste Ting Tar Tid! Tar det egentlig bare som et kompliment at noen syns jeg har klart å oppnå noe, som de selv ser på som umulig uten bruk av medikamenter, på en ren måte:)
  13. Håper å unngå å kaste så mye bensin på bålet i denne tråden, men here's my 2 cents on the matter. Det er logisk å annta at de som blir tatt for doping innen en sport ikke representerer statistikken på hvor mange som faktisk doper seg. Hadde det vært slik at 75% + + av de som doper seg hadde blitt tatt, så hadde sjansen for at en blir tatt vært såpass stor at en ikke hadde gjort det. Enten så foregår dopingen innen en sport i organiserte puljer og innenfor lukkede dører (og da mindre sjanse for å bli tatt), eller så er det såpass mange som gjør det (og få som blir tatt) at det er mer sannsy
  14. Enig med LeanMachine. Bruk gjerne andres resultater som en motivasjonsboost, men den største motivasjonen i mitt perspektiv kommer fra det å krige med seg selv og sine egne resultater. Røde tall og fremgang er den absolutt aller største motivasjonen jeg kan få - et bevis på at det jeg gjør har noe for seg, og at det fungerer:) Dette kan være alt fra den ekstra rep'en du har slitt så mye med å få ut i en øvelse, eller at treningen du har tilbakelagt gjenspeiler seg i det daglige liv når bakken som en gang var et helvete å komme seg opp nå kjennes ut som kun en flat strekning. Andre mind
  15. Jeg ville prioritert pull-ups og markløft, for så å supplementere med øvelser som sittende og/eller liggende roing, nedtrekk, stående roing med stang, roing med hantler etc.. Av personlig erfaring kan jeg bare si at jeg angrer DYPT på at jeg ikke prioriterte funksjonable øvelser i starten av treningskarrieren min (markløft/pull-ups/knebøy) Hvor i Bergen trener du?
×
×
  • Opprett ny...