Gå til innhold

TuvaA

Medlemmer
  • Innholdsteller

    39
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. -kjøretur med ei venninne en søndagsettermiddag. stoppet i et lyskryss.. "ehm Tuva?" ...det var grønt lys. (og biler bak) -var på klassetur på ungdomsskolen. det var mørkt i rommet, og jeg skulle ta en slurk av julebrus-flaska mi(les: glassflaske) bomma litt med flaska(det var jo mørkt i rommet!) og slo heller ut fortanna mi. -var på lan, rimelig zombie, så skulle jeg ta meg et glass vann. tok opp glasset og åpnet munnen for å drikke. Helte vann i fanget på meg selv jeg, for glasset holdt jeg bare opp foran ansiktet:shifty:
  2. lagde en tykk pannekake ikveld, av 20gr havregryn, 1 scoop sjokoladeprotein, 1 eggehvitte, 1 ss kokosmel og vann til en røre. toppet den med pb2, sukrin og bringebær. :nailbiting:den ble sinnsyk!
  3. er det deg på bildet? ser isåfall knallbra ut!!
  4. skulle prøve det her ikveld..dum som jeg var, blandet jeg i sjokoladeprotein. det ble gruuuusomt. hadde nok vært nydelig med bare cottage cheese og ris...
  5. hmm :S men ja, rosiner og tørket frukt generelt inneholder jo mye fruktsukker, noe som magen min hvertfall reagerer på
  6. kan det være noe du evt blander i? jeg får vondt i magen av for mye frukt eller søtstoffer som aspartam osv..
  7. Grøt er jo SÅ godt, så må teste dette ut ja! takk
  8. åhh! blir det som risengrynsgrøt?
  9. ELSKER cottage cheese! Spiser det til frokost hver dag! Gjerne også enda en gang i løpet av dagen. Hvis jeg er tom for det, går jeg å kjøper det før det blir noen frokost. Blir liksom ikke det samme uten
  10. Helt enig i det du sier, jeg har ikke veid meg på flere uker, og føler meg bedre- og har det generelt bedre på denne måten. Behandlingen bør gå ut på å få fokus bort fra den konstante kontrollen rundt inntak, og det er jo det behandlingssystemet sier er målet med en behandling av spiseforstyrrelser, men det virker som at de gjør det stikk motsatte:p
  11. what! den behandlern burde tenkt seg bedre om..
  12. cottage cheese med oppskåret frukt er kjempegodt! (jeg syns eple, mango, jordbær eller bringebær er aller best)gjerne med steviadråper og kanel også smoothie av isbiter, skummet kulturmelk, ønsket mengde banan og masse bringebær.(gjerne med noen dråper stevia vanilje) hjemmelagde knekkebrød, rugsprø eller speltlomper skyr (eventuelt med nøtter og oppskåret frukt bare noen tips:D
  13. Jeg kan hvertfall si at jeg alltid har slitt med det problemet. Magen er den plassen på kroppen som liksom aldri ville respondere på underskudd i kcal:P Selv da jeg hadde en BMI langt under normalen. Først nå som jeg trener styrke fem dager i uka samt spiser NOK, føler jeg at magen har blitt fastere, og muskler blir stadig mer tydelig:)
  14. cc med steviadråper(karamell) +eple og kanel, solsikkekjerner og havrepuffs, YUM!
×
×
  • Opprett ny...