Mali-H Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 String, ingen trusekant på dette flesket nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linek86 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg har alltid brukt string, frem til jeg fant min fantastisk sloggi seamless hipster! koster litt med er verdt det! Har også sett de har fått noe lignende på HM nå!! Jeg synes personlig hipster er mye finere enn string og nå mere behaglig! Ingen vil ha trusekant i tigthsen:p Ninian og sstrand 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaL007 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 *kremt* Nei altså jeg er jo nysgjerrig da og tenkte kanskje jeg kunne lære noe Men jeg skjønner ennå ikke dette med nagler på innsiden av trusen! Nagler på innsiden av trusen !? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Ingebrigtsen Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Nagler på innsiden av trusen !? Ja var jo det hun sa! Pleier å ha den med nagler på innsia..gir en ekstra piff når jeg trener knebøy.. eller bare helt vanlige strings i bomull;) IdaL007 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaL007 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Ja var jo det hun sa! Haha, ååja, jeg leste ikke godt nok:P Admira 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiftOff Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Takk for denne tråden! Idag på gymmet tenkte jeg faktisk på akkurat hva som er best!! Her skal det leses! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ainanas Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 KUN string! Liker ikke å bruke det til vanlig, men når jeg trener så MÅ jeg ha det. Får helst angst av å tenke på trusekant i tights. De fra pierre robert er gode, kjøpte et par til nedsatt pris, men 3pack fra h&m er like greie, så lenge det ikke blir trusekant av det:mellow: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdelH Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Varierer String er best, men bruker noen ganger andre varianter også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita__ Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Slike mini-tangaer? Selv liker jeg å trene i bomull, men du burde vel finne noe mer luftig. Ang. stoff, så er jeg ganske blank. Disse "rulletrusene" fra cubus, eller bikbok er jo fantastiske til det meste. Jeg trener selv i små tangatruser av bomull. Hater hipstere til trening selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Slike mini-tangaer? Selv liker jeg å trene i bomull, men du burde vel finne noe mer luftig. Ang. stoff, så er jeg ganske blank. Disse "rulletrusene" fra cubus, eller bikbok er jo fantastiske til det meste. Jeg trener selv i små tangatruser av bomull. Hater hipstere til trening selv. Rulletruser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita__ Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Ja Velvet... Altså, de er rullet i sammen, og ligger ofte ved kassa. Derfor navnet "rulletruser". AdelH 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Åjaaa Noen som vet om det finnes stringtruser med ett litt større frontparti sånn at man slipper biffgardinene på utsiden? Kavring og Lame Nordstrom 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdelH Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg kjøpte noen på Cubus forrige uke som er like disse Velvet trusene. De sitter godt på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxxxx Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Åjaaa Noen som vet om det finnes stringtruser med ett litt større frontparti sånn at man slipper biffgardinene på utsiden? Biffgardinene??? omg............. Camillam, Velvet, Augis og 6 andre 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-bone_84 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 This thread needs pictures tbh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Off topic Dette er å blir en interresang tråd. Biffgardiner? Velvet, xxxxx og Eplet 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linjemannen Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Ingen bilder av biffgardiner, takk... Velvet, Augis, xxxxx og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxxxx Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Off topic Dette er å blir en interresang tråd. Biffgardiner? Etter at jeg googla det og fikk opp beskrivelsen "Store, slappe kjønnslepper som henger utenfor vagina", så vil jeg ikke vite mer faktisk! This thread needs pictures tbh. This is where you are wrong... Er visstnok et mer vanlig ord i et engelske språk ifølge google! --- http://www.urbandictionary.com/define.php?defid=1156516&term=Beef Curtain Haha, nå vil jeg ikke google mer. Lunsj om en halvtime. Tor, Velvet, Eivind_Lie og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiara Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 :rofl: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Biffgardinene??? omg............. Ja, vakkert ord, ikke sant? Jeg steilet litt første gangen jeg hørte ordet selv Zimbo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.