Gå til innhold

Jenter! Hva slags truser trener dere i? (Ja, seriøst. :p )


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Braziliana, eneste som både er pent og som ikke synes under - er dessuten fantastisk gode å gå i, merker ikke at du har de på :) Eneste minuset er at jeg aldri har sett det i Norge, så jeg hamstrer når jeg er i Italia - Intimissimi har det aller beste <3

*Søker på google* "Braziliana", men finner ikke noe. Hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! Kanskje jeg burde forandre meg på trusefronten? Men alle dere som sier "trener i string", bruker dere det ellers også? Jeg synes jeg får så stygg rompe i den type truse:meh:. Vanlig truse er også veldig usexy, boxere er heller ikke pent, men sånn halvstring/hipster-greie er bra. MEN de viser relativt godt under treningsbuksa. Ikke på en sånn måte at jeg skjemmes, men jeg er fullt klar over at det eksisterer en trusekant, men i frykt for å gå tilbake til string...gud, jeg husker den perioden. Og ja, æsj, rompa er ikke fin i slikt! Men er det verd å bruke sånn under treningsbuksa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...