Gå til innhold

Jenter! Hva slags truser trener dere i? (Ja, seriøst. :p )


Marita

Anbefalte innlegg

Jeg bruker stort sett hipsters og boxere nå. Var svoren tilhenger av string før, men nå er jeg ikke så fan lenger. Og jeg trener i den trusa jeg har på meg den dagen. Hvem i all verden skifter truse for å trene??:huh:

Jeg bryr meg katta om trusekanten vises, og hva andre måtte mene om at det vises at man har truse på bryr meg enda mindre. Kjenner jeg er evig glad for at jeg begynner å ha noen år på baken (!) så jeg slipper å ha panikk for egen og andres trusekant slik mange i denne tråden tydeligvis har. :)

Å finne den perfekte hipster har jeg imidlertid ennå tilgode. Synes de fleste av dem er så høye i skjæringa at de ligner mer på vanlige truser, og de har det med å snike seg inn i rompa ja.:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter at jeg googla det og fikk opp beskrivelsen "Store, slappe kjønnslepper som henger utenfor vagina", så vil jeg ikke vite mer faktisk!

Haha, jeg som trodde det var et annet ord for sideflesk aka lovehandles. Feil ord og feil sted tydeligvis.. :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

Hehe, var en del festlige kommentarer her ;)

Jeg bruker Pierre Robert sine hipstere som regel, de er nesten uten kant. Ikke at jeg bryr meg så mye om hva andre synes, så lenge trusa og buksa holder seg på plass :) Myyyye verre med rørleggersprekk og stringtruse (med lappen opp :p ) som viser…

Men pass på å kjøpe rett størrelse da, ingen som ser om du har S, M eller L på deg uansett… en truse i en passe str (ofte en str større), viø som svartsol nevnte sitte bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hvilke stringtruser er det dere bruker da? Har ikke brukt string på flere år fordi jeg ble lei av å måtte få trusa på plass når den krøyp.

Syns forresten Pier Robert sine hipstere er veldig gode :) Har en annen type fra RP også som IKKE er noe god, den ruller opp på låret og er skikkelig tykk og varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvorfor?

String i tights fordi jeg synes det er ulekkert med trusekanter som vises gjennom.

Boxer el hipsters fordi det er det jeg liker best og stort sett alltid går med. Pluss at jeg slipper at ene kanten sklir inn i hufsa slik som det gjør med vanlig truse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke stringtruser er det dere bruker da? Har ikke brukt string på flere år fordi jeg ble lei av å måtte få trusa på plass når den krøyp.

Syns forresten Pier Robert sine hipstere er veldig gode :) Har en annen type fra RP også som IKKE er noe god, den ruller opp på låret og er skikkelig tykk og varm.

Kjøper blondetrusene i en liten "rull" på Cubus (står ofte ved kassa); billige, sitter godt og er gode å trene i. Jeg bruker ikke annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindex har noen fine hipsters med "usynlige" sømmer. Liker de best, det meste annet synes gjennom tightsen. (men nå er jeg på en sånn ekkel mellomstørrelse, hvor den ene størrelsen sklir ned inni tightsen, men størrelsen under lager kanter. Må visst ned et par kilo til fortfort sånn at jeg slipper å løpe med dobbelsidig tape på hoftene :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et problem - jeg klarer ikke å finne den perfekte trusa å trene i! Og da tenker jeg både passform - og at bomull bli jo så vått!! :wub:

Har prøvd disse Pierre Robert sine treningstruser/hipstere, men de er jo så tjukke og varme, også ruller de seg opp helt nederst i kanten så man går rundt med klumper under caprien når man bruker det.. som jo ser supersmart ut der man prøver hardt å være DEN dama. Alle andre truser (av bomull) sitter ikke på plass, rett og slett, og jeg blir altså gående og irritere meg.. Og det er det samme om de er hakket for store, eller hakket for små.

Allerhelst vil jeg ha noe hipster-aktig, som IKKE er bomull, som sitter den den SKAL, selv når jeg tar dype knebøy eller ruller rundt på gulvet i mine dårlige forsøk på grasiøs uttøyning - og som ikke gjør at jeg får dobbeltrumpe (tenk i samme retning som for trang bh gir dobbeltpupper..).

Såh.. anyone? Noen som kan hjelpe meg så livet mitt blir litt lettere? :oops:

String. Det er det som funker. Bjørn Borg sine er fine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...