Marita Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg har et problem - jeg klarer ikke å finne den perfekte trusa å trene i! Og da tenker jeg både passform - og at bomull bli jo så vått!! Har prøvd disse Pierre Robert sine treningstruser/hipstere, men de er jo så tjukke og varme, også ruller de seg opp helt nederst i kanten så man går rundt med klumper under caprien når man bruker det.. som jo ser supersmart ut der man prøver hardt å være DEN dama. Alle andre truser (av bomull) sitter ikke på plass, rett og slett, og jeg blir altså gående og irritere meg.. Og det er det samme om de er hakket for store, eller hakket for små. Allerhelst vil jeg ha noe hipster-aktig, som IKKE er bomull, som sitter den den SKAL, selv når jeg tar dype knebøy eller ruller rundt på gulvet i mine dårlige forsøk på grasiøs uttøyning - og som ikke gjør at jeg får dobbeltrumpe (tenk i samme retning som for trang bh gir dobbeltpupper..). Såh.. anyone? Noen som kan hjelpe meg så livet mitt blir litt lettere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
justwannabeswole Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 String FTW! BROrilla, Anya, Tineh og 14 andre 17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bixit Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 String FTW! Enig! Vil ikke har trusekanten visende gjennom treningsbuksa, pluss at det er bedre å bevege seg med string:) Jane, Jaramillo og qwerty123 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 String - jeg klarer ikke bruke hipster/bokser til vanlig i det hele tatt da den sklir opp og både ser og føles helt dust ut. Jane og Forsvarsfrue 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninnen Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hipster men også string. Pierre Robert sine er gode:) AdelH 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg trener også kun i string :thumbsup: Jeg har ikke hatt noe problemer når jeg trener styrke, utenom at stringen av og til kryper litt vel langt oppi rumpa på noen beinøvelser... Når jeg løper derimot, så gnager trusekanten veldig langs bikinlinjen. Vurderer å løpe uten truse faktisk Har du sett på sportsbutikker? Kari Traa har vertfall hipstere i veldig godt stoff, men jeg vet ikke hvordan de er mtp på passform. Marita 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marita Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Oiii, her må man prøve string skjønner jeg! Skal sjekke ut Kari Traa også.. (og skal kjøpe hvis jeg er så heldig å finne NOE fra henne som er under 700,- ) Kira 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marita Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Hipster men også string. Pierre Robert sine er gode:) Har Pierre Robert stringtruser? Birgit Sorteberg og Tineh 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg bruker også string ja.. Innimellom hipsters men string er absolutt best syns jeg Marita, mathgirl og Stig Ingebrigtsen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngunnE Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Bruker pierre robert sine, Veldig greit! Sklir ikke opp på meg! Men kan ikke bruke det under tights (trusekant ) Så da blir det string! Marita 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Bruker pierre robert sine, Veldig greit! Sklir ikke opp på meg! Men kan ikke bruke det under tights (trusekant ) Så da blir det string! Trusekant er ... Ser mange av de på treninga som har tights og TRUSE..... Flott rygg BTW IngunnE og qwerty123 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Oiii, her må man prøve string skjønner jeg! Skal sjekke ut Kari Traa også.. (og skal kjøpe hvis jeg er så heldig å finne NOE fra henne som er under 700,- ) http://www.gmax.no/produkt/283266(BC_2)/kari-traa-butterfly-hipster/ Jeg har butterfly trøyer og de er helt fantastiske, både i passform og stoff. Vel verdt pengene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lagertha Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg bruker Pierre Robert sine, Driter lang vei i trusekant, den pleier heller ikke synes her.... String er uaktuelt, blir for ekkelt med svette... SisterSyringe, Arajntos og Wilhelmine 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Ingen får ta fra meg stringen min hehe.. Renatii og Birgit Sorteberg 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wheysted Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 String ftw. Hvis du synes det er ubehagelig kan du jo prøve sloggi sine, de har noen som er helt uten kant, og er litt brede i stedet for å bare være en tynn "tråd". Haha.. dette husker jeg vi snakket MASSE om på barneskolen ass. Lenge siden jeg har diskutert hvilken string som er best.. uansett: sloggi har også noen greie hipstere som heller ikke er kant som alternativ. De sklir nok sikkert litt opp da, vet ikke helt fordi jeg har ikke prøvd. Men har gått med dem til vanlig bruk og da er de veldig behagelige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg har haugen med stringtruser med blonder jeg.. Så her trenes det i blondeundertøy.. haha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cile Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Her går det også i string da jeg aldri har funnet noen hipstere som er gode å ha på. Synes de kryper mer faktisk! Liker godt change sine string i bomull:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninnen Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Har Pierre Robert stringtruser? Ja det har de samme type som sports BHene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jallajalla Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 har jeg på meg tights (noe jeg har i 90% av tilfellene jeg trener) går det alltid i de stringtrusene som ikke gir trusekant. Det værste jegser(sorry) er helrumpetruse under tights, YÆKK! O.o Går heller uten enn å bruke det Forsvarsfrue, qwerty123, wheysted og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marita Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Haha, fantastisk med engasjementet! String it is! kimz og Solveig 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.