Gå til innhold

Jenter! Hva slags truser trener dere i? (Ja, seriøst. :p )


Marita

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

String ftw. Hvis du synes det er ubehagelig kan du jo prøve sloggi sine, de har noen som er helt uten kant, og er litt brede i stedet for å bare være en tynn "tråd". Haha.. dette husker jeg vi snakket MASSE om på barneskolen ass. Lenge siden jeg har diskutert hvilken string som er best.. uansett: sloggi har også noen greie hipstere som heller ikke er kant som alternativ. De sklir nok sikkert litt opp da, vet ikke helt fordi jeg har ikke prøvd. Men har gått med dem til vanlig bruk og da er de veldig behagelige.

Hipsterne til sloggi er noen av det mest komfortable undertøyet jeg har, og jeg klarer ikke kvitte meg med det selv om det kanskje burde lagt seg for lenge siden. Til hverdag, trening og under kosebuksa - de sitter som et skudd, og er, som nevnt, helt uten kant - ypperlig under treningstightsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skjønner jeg hvorfor så ***** mange jenter kjører grunne bøy! Jeg trener ALLTID(og ALLTID dype bøy) i hipster/boxer, og da helst fra MXDC eller de i microfiber fra Pierre. Engang glemte jeg å ta med noe annet enn string på trening, det endte med at jeg måtte kjøre bøy truseløs. Så nei til string, ja til dype bøy. ;)

Om trusekanten vises på trening gir jeg en veldig stor faen i, jeg er nemlig der for å trene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pierre Robert sinne boxere, de fargerike, er ganske deilige å trene i synes jeg, men de er av bomull da...

Derimot synes jeg at string er det beste, trener faktisk alltid i det siden jeg ikke har så mange av de Pierre Robert boxerne haha. Gjerne "sports-string" sånn at de er litt bredere øverst om du skjønner hva jeg mener =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaga her om dagen enda en grunn til at jeg aldri trener i string. Dersom man har vid bukse og string på seg, og tar markløft, går buksa noe inni jævlig inn i ræva. Ulekkert. Foretrekker heller at trusa går inn i ræva enn buksa, men ikke at den gjør det så lenge jeg har truser som passer meg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Jeg har et problem - jeg klarer ikke å finne den perfekte trusa å trene i! Og da tenker jeg både passform - og at bomull bli jo så vått!! :wub:

Har prøvd disse Pierre Robert sine treningstruser/hipstere, men de er jo så tjukke og varme, også ruller de seg opp helt nederst i kanten så man går rundt med klumper under caprien når man bruker det.. som jo ser supersmart ut der man prøver hardt å være DEN dama. Alle andre truser (av bomull) sitter ikke på plass, rett og slett, og jeg blir altså gående og irritere meg.. Og det er det samme om de er hakket for store, eller hakket for små.

Allerhelst vil jeg ha noe hipster-aktig, som IKKE er bomull, som sitter den den SKAL, selv når jeg tar dype knebøy eller ruller rundt på gulvet i mine dårlige forsøk på grasiøs uttøyning - og som ikke gjør at jeg får dobbeltrumpe (tenk i samme retning som for trang bh gir dobbeltpupper..).

Såh.. anyone? Noen som kan hjelpe meg så livet mitt blir litt lettere? :oops:

Jeg bruker string! Gjerne Hanky Panky fra Dick&Daisy :) Superfine, og finnes i mange lekre farger. De sitter veldig fint på, og er behagelige å bruke på trening;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pierre Robert sinne boxere, de fargerike, er ganske deilige å trene i synes jeg, men de er av bomull da...

Derimot synes jeg at string er det beste, trener faktisk alltid i det siden jeg ikke har så mange av de Pierre Robert boxerne haha. Gjerne "sports-string" sånn at de er litt bredere øverst om du skjønner hva jeg mener =)

De har kommet med nye sports-boxere i dette merket. De er god å ha på, men de krøller seg veldig på meg. Poenget med disse var vel at man skal slippe sånn grusom trusekant, men hva hjelper det når den krøller seg? Og man har på bukse som viser alt av slikt :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...