Gå til innhold

Jenter! Hva slags truser trener dere i? (Ja, seriøst. :p )


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes aldri stringtrusene mine kryper opp, så lenge de ikke er for små til meg. Jeg tror jenter generelt er for opptatt av størrelsen på klærne sine. Da kan det være greit å vite at om du bruker 40 eller 36 ikke nødvendigivs sier alt om sammensetning av muskler og fett på kroppen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...
Har vist hele meg naken på treningen vis noen jenter spør , men jeg trener i bokser

Jeg blir fascinert over at det finnes mennesker som lager seg konto for å komme med en lettere kryptisk melding i en trusetråd uten svar på 14 mnd. Du er et fryktelig spennende menneske og jeg drister meg til å spørre: hva søkte du egentlig på for å finne denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir fascinert over at det finnes mennesker som lager seg konto for å komme med en lettere kryptisk melding i en trusetråd uten svar på 14 mnd. Du er et fryktelig spennende menneske og jeg drister meg til å spørre: hva søkte du egentlig på for å finne denne tråden?

Dumt vi aldri får svaret på det.. :banhappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir fascinert over at det finnes mennesker som lager seg konto for å komme med en lettere kryptisk melding i en trusetråd uten svar på 14 mnd. Du er et fryktelig spennende menneske og jeg drister meg til å spørre: hva søkte du egentlig på for å finne denne tråden?

Tipper han søkte på "biffgardiner".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt string helt til nå. I overigår så jeg for første gang i speilet bak meg når under knebøy. 2xu er gode tights, men kan ikke skryte av tettheten i stoffet!!! grannypanties next.

Kunne jeg fortalt deg, men her er casen, grannypantsa vises ENDA MER enn stringen!! Når jeg først oppdaga det, sverga jeg til lange tskjorter og eller singlet under toppen somdekka ræva. Nå bryr jeg meg ikke så mye om det :p

Tipper han søkte på "biffgardiner".

hmmmm....og hvoooor fikk vi det ordet fra? hmmm...:bookworm::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jeg fortalt deg, men her er casen, grannypantsa vises ENDA MER enn stringen!! Når jeg først oppdaga det, sverga jeg til lange tskjorter og eller singlet under toppen somdekka ræva. Nå bryr jeg meg ikke så mye om det :p

hmmmm....og hvoooor fikk vi det ordet fra? hmmm...:bookworm::lol:

Regner med det betyr resultater? :-D

Men joda - på jobb (Cubus) har vi sånne fine fra sloggi (som omtrent alle mageopererte oldiser bruker) som har usynlig kant - reddet livet mitt som 14tizz i sort tøytights og DC-genser :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tren i en slik en. Er ikke helt sikker på at det faktisk er en truse, og det må være løgn at den er i XL.

Hvis noen lurer, den kom med ett undertøyssett jeg kjøpte, og den er garantert både biffgardiner og hele kua på utsiden

[ATTACH]128075[/ATTACH]

slike fantastiske truser som man får om man bestiller korsett og diverse fra kina?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slike fantastiske truser som man får om man bestiller korsett og diverse fra kina?:D

Jepp! Hvem ER det som passer en slik en? Min er søren meg i str XL. Altså en str større enn jeg bruker en vanlig hipster fra MXDC. Jeg kan like gjerne være naken! Den forsvinner jo på meg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Hvem ER det som passer en slik en? Min er søren meg i str XL. Altså en str større enn jeg bruker en vanlig hipster fra MXDC. Jeg kan like gjerne være naken! Den forsvinner jo på meg:p

har noen som er i L og kunne ha passa en 10 åring, og andre i M som kunne passa ei dame på 200+. Og det merkligste av alt på de trusene, er den helvetes lange tråden som skal være i ræva, den er jo stor nok til to truser! kanskje til og med 3o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...