Titanium Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Levde et gledelig halvår i 2013 i tro om at denne tråden hadde dødd ut, ser ut som den er tilbake for å bli Afterall, Aurelius og poyekhali 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anreka Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Min synd er at jeg fremdeles har sommerferie fra styrketrening og det heelt uten dårlig samvittighet=) Afterall 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraMarie Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Gikk rett i helge-fella.. Har hatt i hvertfall 1000-2000 kcal overskudd hver dag, angrer meg i hel.. Utenom lørdag, var det SÅ ikke verdt det. Afterall 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Synden i helga; lasagne,youghurtnøtter al mass,chilinøtter + 1,5 plate mørk Premium sjokolade lørdag...MEEN; det var først utskeielse etter nyttårsaften så igrunn er det vel greit da. En kan vel ikke eksistere på diett hele 2014.. Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy94 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 En uplanlagt "yippie" proteinbar. SÅ GOD! Anbefales på det sterkeste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loslote Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Siden jeg synes litt synd på meg selv nå, så må jeg bare få liv i denne tråden igjen. Litt begrensa hva en veganer kan klikke på, men joda: 1 pakke oreokjeks En hel boks nøttepålegg fra FirstPrice (sykt digg) fordelt på en del speltlomper 5 bananer Og lørdagen er enda ung. Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brokkolibabe Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Siden jeg synes litt synd på meg selv nå, så må jeg bare få liv i denne tråden igjen. Litt begrensa hva en veganer kan klikke på, men joda: 1 pakke oreokjeks En hel boks nøttepålegg fra FirstPrice (sykt digg) fordelt på en del speltlomper 5 bananer Og lørdagen er enda ung. hahaha, kjenner meg GODT igjen i speltlompe med nøttepålegg og banan, det er rett og slett avhengighetsskapende #veganlivet Skal kose meg med tofuline vaniljeis, jordbær og vafler ikveld.. loslote 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astriiiixxx Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Ei hel fransk sjokoladekake delt på meg og typen. + en kurv jordbær + vin og grillmat. #veryfitness TEW 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjema Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 tilbud på dreamis med cookiedough...ja, tenk selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Siden jeg synes litt synd på meg selv nå, så må jeg bare få liv i denne tråden igjen. Litt begrensa hva en veganer kan klikke på, men joda: 1 pakke oreokjeks En hel boks nøttepålegg fra FirstPrice (sykt digg) fordelt på en del speltlomper 5 bananer Og lørdagen er enda ung. Wait, betyr ikke det at all synd blir dobbelt så syndig?Kosemosebaconoverdose blir jo even more all kiiinds of tabu for en veganer? TEW 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =xXx= Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 3 berlinerboller med vaniljekrem, 1 snickers, 1 toppris, 1 monolitt, 1 banankrem, 1 twix og ei vaffel. På 10 minutter ("burp"). Da ble jeg småkvalm. Og det bekymrer meg litt, normalt blir jeg ikke kvalm før det dobbelte er satt til livs. Begynner jeg å bli gammel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TEW Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Is og kransekake! Dvs is,kransekake, is,kransekake, is,kransekake, is,kransekake, is,kransekake også litt is da. Power woman, Aurelius og Christine Gullerud 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
okveine Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Reker, ferskvannskreps, hummer, avsindige mengder spekemat, og eggerøre med kremfløte FitFish, Inger-Lise og Aurelius 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loslote Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Wait, betyr ikke det at all synd blir dobbelt så syndig?Kosemosebaconoverdose blir jo even more all kiiinds of tabu for en veganer? Hahahaha. På sett og vis, men nå synder ikke jeg med vanlig iskrem eks, men går da fint an å komme i et GODT OG SOLID overskudd på nøttepålegg, kjeks, bakevarer, potegull. You name it! ^^ hahaha, kjenner meg GODT igjen i speltlompe med nøttepålegg og banan, det er rett og slett avhengighetsskapende #veganlivet Skal kose meg med tofuline vaniljeis, jordbær og vafler ikveld.. Nice! Moro med flere "fitnessveganere", haha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 I dag tells ikke som å synde, folkens! Net88888, Aurelius, okveine og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigerkatta Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 450 g marsipan kake (kunne lett spist mer ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02-snapper Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Synden min; null kake, is, vaffel ... våkna fullstendig uten matlyst. Først i sjutia i kveld dukket sulten opp så da ble d iallfall noe middag. Vurderer å feire 18. mai ... for nasjonaldagen skal spises inn mef minst en is! Net88888 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Net88888 Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Synden min; null kake, is, vaffel ... våkna fullstendig uten matlyst. Først i sjutia i kveld dukket sulten opp så da ble d iallfall noe middag. Vurderer å feire 18. mai ... for nasjonaldagen skal spises inn mef minst en is! Jeg blir med og feirer 18 mai med en ekstra is! 17 mai varer helt til midt på dagen neste dag, right? 02-snapper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christine Gullerud Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Altfor mye.... kake, sjokolader, masse mat. Ikke bare i dag, men de 3 siste dagene. Fy faen. Er det mulig å hente seg inn i det hele tatt?? Sikkert gått opp 2 kilo i rent fett loslote 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FitFish Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Cremant:love: Aurelius og SlayerDad 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.