Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jaja.. Da ble det ca. 1/2liter (lett)is med masse fryste blåbær, sjokolade, en stooor hjemmelaget raw-sjokoladecookie og questbar mer enn dagsbehovet i dag da :D

Dessert-prs 2 fikk jeg veldig lyst til og dele med dere:

[ATTACH]124595[/ATTACH]

Likte godt den cookien altså! Laget på 3min på slump:

Mandelmel, go'lean honey crunch, sjokolade-gojibær, vann, sukrin gold og yaconsirup.

post-23265-14440962261083_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. Da ble det ca. 1/2liter (lett)is med masse fryste blåbær, sjokolade, en stooor hjemmelaget raw-sjokoladecookie og questbar mer enn dagsbehovet i dag da :D

Dessert-prs 2 fikk jeg veldig lyst til og dele med dere:

[ATTACH]124595[/ATTACH]

Likte godt den cookien altså! Laget på 3min på slump:

Mandelmel, go'lean honey crunch, sjokolade-gojibær, vann, sukrin gold og yaconsirup.

Syns ikke noe om at det blir lagt ut slike bilder..

Ikke nå som jeg straks er på vei til jobb og ikke har mulighet til å lage noe lignend selv :p

Det så skikkelig godt ut, og jeg fikk veldig lyst på :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at noen koser seg med god samvittighet - trist at andre freaker ut av et eple og et par nøtter over kaloribudsjettet :) Selv koser jeg meg med noe godt hver helg, ofte i alt for store mengder. Jeg har slitt med spiseforstyrrelser og har fortsatt et litt tvangspreget forhold til mat, men har alltid unnet meg noe på lørdager og det tror jeg har vært veldig godt og viktig for meg :love: Viktig å bare skru av samvittigheten av og til - bestemme seg for at nå er alt greit. Selvfølgelig bør man ikke fråtse og forvandle hver lørdag til en syk overspisingsrutine, men å kose seg og spise "nei"-mat er viktig for både kropp og sjel :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at noen koser seg med god samvittighet - trist at andre freaker ut av et eple og et par nøtter over kaloribudsjettet :) Selv koser jeg meg med noe godt hver helg, ofte i alt for store mengder. Jeg har slitt med spiseforstyrrelser og har fortsatt et litt tvangspreget forhold til mat, men har alltid unnet meg noe på lørdager og det tror jeg har vært veldig godt og viktig for meg :love: Viktig å bare skru av samvittigheten av og til - bestemme seg for at nå er alt greit. Selvfølgelig bør man ikke fråtse og forvandle hver lørdag til en syk overspisingsrutine, men å kose seg og spise "nei"-mat er viktig for både kropp og sjel :lol:

enig der! :p De gangene jeg har vært dritings (les: drikker sjelden) så har alt av snop og godteri vært ikke mindre enn supert (y):hungry::happy:! Fantes ikke samvittighet da nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahah fuck. Fullførte matloggen for igår, right. La til 2x Guinnes, 1x Ringness bullshit. Trodde jeg kommer til å havne på 4000 kalorier området. Neida.

Totals: kalorier 2,872karbs: 300fett: 70proteiner: 182

2HzEBFm12G-2.png

Havna nøyaktig på det jeg skulle havne på, med bare -40gr protein. Ikke verst for en "kveld ute" :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IDAG DERE!! Har jeg syndet!! Har bakt en dobbel kake som for det meste består av smør og GJETT om deigen var god *vann i munnen*. Når man baker her i hus må man smake på både deig g glasur til en hvær tid:)))) etterfulgt av en goood porsjon pinnekjøtt med masse kålrabistappe til! Jula er offisielt i gang!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...