Gå til innhold

mursteinen

Medlemmer
  • Innholdsteller

    13
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Spiste en hel dansk wienerstang (den typen man får kjøpt på Meny) og kjeks av ukjent merke, haha. Meget godt hvertfall!
  2. Det er definitivt ikke vanlig at jeg løper intervaller etter styrkeøkt på bein! Jeg pleier å løpe intervaller på lørdagen + trene ryggen. Og da dagen etter, på søndagen tar jeg og løper intervaller, men siden jeg ikke orket ikke i går så tenkte jeg at jeg skulle presse alt i dag da, var kanskje det som gjorde at jeg skjøt meg selv i leggen? For jeg kjente at jeg var litt sulten da jeg skulle løpe, men det forsvant med en gang jeg begynte å løpe så jeg tenkte ikke over det. Skal gjøre som du sier, å øke 0,2 km/t fremover, er bare så utrolig stressa fordi til våren MÅ jeg gjøre det bedre på
  3. Tenker jeg kan poste her igjen, ettersom jeg bare lurer på noe innen intervalltreningen min. Nå har jeg gjort dette i 3 uker ca. Og det er nå denne tiden av måneden hvor jeg spiser mye, er irritabel og er sur hele tiden, magekramper osv osv. Jeg håper dere skjønner hva jeg hinter til. Uansett, så dro jeg meg ut av senga i dag og skulle løpe, begynte å løpe på en hastighet av 10 med 2 % stigning, etter en styrkeøkt på bein, og jeg kjenner at det er tyngre enn vanlig. Jeg takler det rett og slett ikke. Beina klarer ikke bevege seg fort nok. Hjertet skriker. Svetten renner, og jeg har så VIDT beg
  4. Ok Men da tror jeg jeg kan mye mer om 4x4 trening, nå gjelder det vel bare å holde fokus og stå på - så får jeg vel bedre resultater til våren! Tusen takk til alle sammen som hjalp meg!
  5. Å varme opp med en stigning på 7% høres litt heftig ut. Grunnen til at jeg løper/løpte med stigning er fordi jeg leste på et forum at hvis man jobber med en stigning som er høyere enn du skal løpe intervaller med, så er det lettere. Også trodde jeg kanskje at høy stigning ville gi meg bedre kondis? Men skal gjøre som du anbefaler! (Også har jeg lest ganske mye av det du har skrevet på andre forum også, men har ikke kommet meg gjennom alle! ) Jeg ble litt sliten da jeg jogget med 7 % på mølla, ja - tror jeg jogget den med en fart på 6 km/t også måtte jeg sakke ned farten. Men hvis man ikke
  6. I dag trente jeg da 4x4 Varmet opp i ti minutter på 7 % stigning på 6 og jogget jeg litt. Også satte jeg stigningen på 5 % og løpte i 8,5 først, men det var så uutholdelig og jeg ble skikkelig sliten, så jeg tok det ned til 7 eller 7,5 - varierte litt, men burde jeg bare holde meg til bare en hastighet eller burde jeg variere litt? Tusen takk for all hjelp, Thess, var skikkelig nyttig! Tenkte jeg skulle gjøre to intervalløkter og en langøkt Høres dette bra ut? Jeg vil forbrede VO2 maksen min, foreløpig ligger jeg på 33 eller noe, så vil gjerne forbrede den til våren for da har vi en ny Coop
  7. Har noen prøvd denne? Kan fås på de fleste dagligvare butikker. Kjøpte en sånn jeg da, har fortsat ikke testet det. Så lurte på om noen andre har tatt det før?
  8. Ååå, tusen hjertelig takk for hjelpen! Skal stå opp 5.30 for å prøve det ut i morgen, blir spennende!
  9. Kan jo, som en kunde, gi deg en liten mening: vær veldig motiverende! Jeg hadde en PT en gang som var skikkelig daff og bare viste meg øvelser og ba meg om å gjøre det sånn og sånn, han pushet meg ikke hardt nok heller - så derfor ditchet jeg han. Du kan jo evt. spørre kunden om vedkommende syns om intensiteten på treningsøkten og gi bra med motivasjon under treningsøkten
  10. Wow! Takk for hjelpen folkens! Trodde ingen gadd å svare, derfor så sent svar fra meg! I dag tok jeg Cooper testen og løpte 5 runder. Kjente jeg ble utrolig skuffet, men det gir bare masse motivasjon! Skal nå holde meg til 85 - 95 % av maks pulsen. Men betyr det at i løpet av de fire minuttene under et drag, skal jeg jobbe meg opp mot f.eks 85 % da? Eller skal den allerede være der under/etter oppvarmingen?
  11. mursteinen

    Walden Farms

    Jeg takler ikke produktene deres. Kjøpte caramel syrup og dip, ble kvalm og dårlig og begynte nesten å kaste opp. Skjønte ikke hvorfor er så mange så liker dem, så er rart jeg ikke tåler det
  12. Hejsa! Jeg har lett litt rundt på nettet og forskjellige forumer, og syns intervall trening ble mer og mer forvirrende jeg vil gå ned i fettprosent og forberede kondisen min til bleep og cooper test, så det jeg lurer på er hvilken intervall trening som er best? Jeg hører veldig mye av 4x4 trening, men er ikke det slitsomt å gi alt du kan i 4 minutter? Eller har jeg det feil? Eller er gerilja kardio tingen? Jeg blir så forvirra, hjelp! Eller kan jeg evt. bare følge dette programmet? http://www.bodybuilding.com/fun/ultimate-8-week-hiit-for-fat-burning-program.html Værsåsnill, hjelp m
  13. Heihei Jeg er ei 16 år gammel jente som har trent litt styrke og intervaller før. Det begynte med at jeg gjorde Tabatha trening (Sikkert sirkeltrening? Gjorde bodyrock.tv hver dag) for to år siden, også la jeg det litt til siden etter et halvt år med det og begynte på Jamie Eason LiveFit treningsprogram, kom meg til Phase 3, uke 2 før jeg ble utbrent og ikke klarte mer, så jeg tok en "pause" som ble til hele sommerferien. Og nå har jeg slitt med å komme meg på beina og trene hver dag som jeg gjorde før. Jeg trener mer i sånne perioder, før jeg blir litt kjørt ut og tar pauser - syns det e
×
×
  • Opprett ny...