Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En ting er å skrive alt godt man har spist... Men det er noe helt annet å kalle det for synd.

Så derfor har jeg kommet fram til at denne tråden er helt skadet. Det virker som at de fleste som skriver her har et litt skrudd syn på mat. Jeg liker ikke. (Selv om jeg også har skrevet her.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å skrive alt godt man har spist... Men det er noe helt annet å kalle det for synd.

Så derfor har jeg kommet fram til at denne tråden er helt skadet. Det virker som at de fleste som skriver her har et litt skrudd syn på mat. Jeg liker ikke. (Selv om jeg også har skrevet her.)

misforstå meg rett: jeg drepte halve brownies kaka, to skål med vaniljeis og pose chips and fucking LOVED it.

:D

(ble litt for mye volum dog, men DET er en annen sak lol)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
hvorfor er 2500 så alt for mye? D er jo ikke særlig overskudd i d hele tatt.. kan neppe kalles "overspising" :)

For meg, som ikke er veldig høy, så blir rundt 2500kalorier en del (: - og om det ikke er det, så føles det ut som om det er alt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg, som ikke er veldig høy, så blir rundt 2500kalorier en del (: - og om det ikke er det, så føles det ut som om det er alt for mye.

Hmm.. Prøv å tenk på følgende; la oss si at 1500 er ca behovet ditt uten trening. Om du ikke har trent ligger du maks 1000 i overskudd. En kilo fett krever ca 7000 kcal i overskudd.. Så du har MAKS gått opp 1/7 kilo! Dette er veldig teoretisk for hele overskuddet lagres sjeldent som fett.. Om du i tillegg har rørt litt på deg så er d snakk om enda mindre overskudd enn disse 1000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

02-snapper - jeg trente i går, så det er ikke så forferdelig at jeg spiste ca 2500kcal, men som sagt, så føles det mye, og for meg kategoriseres det som synding. (: Jeg bruker overskuddet til å perse i mark og benk senere i dag, så jeg skal nok overleve!

(men det hjelper faktisk at det er maks 1/7kilo jeg har lagt på meg, haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Jeg er 159 og spiser lett 3000 kalorier om dagen, og jeg er undervektig.

Men jeg er ikke undervektig og skal ikke ligge på 2500kcal dagen. (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å skrive alt godt man har spist... Men det er noe helt annet å kalle det for synd.

Så derfor har jeg kommet fram til at denne tråden er helt skadet. Det virker som at de fleste som skriver her har et litt skrudd syn på mat. Jeg liker ikke. (Selv om jeg også har skrevet her.)

Enig. Noen her har et forskrudd syn på mat. At noen synes det er villt å spise litt sjokolade og drikke noen glass pepsi max en dag, synes jeg er spesielt. Det er ikke krise å spise noen ekstra kalorier, og det er heller ikke krise å spise et kakestykke. Frukt eller heller ikke SYND. Heller ikke en kopp lettkakao. Og nei, heller ikke litt gresk yoghurt. Selv om du spiser en vaffel betyr det heller ikke at du har ødelagt alt av trening. Og hvorfor er en is på 74 kalorier en synd? Virker som om noen her synes det å spise i det hele tatt er en synd i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Noen her har et forskrudd syn på mat. At noen synes det er villt å spise litt sjokolade og drikke noen glass pepsi max en dag, synes jeg er spesielt. Det er ikke krise å spise noen ekstra kalorier, og det er heller ikke krise å spise et kakestykke. Frukt eller heller ikke SYND. Heller ikke en kopp lettkakao. Og nei, heller ikke litt gresk yoghurt. Selv om du spiser en vaffel betyr det heller ikke at du har ødelagt alt av trening. Og hvorfor er en is på 74 kalorier en synd? Virker som om noen her synes det å spise i det hele tatt er en synd i seg selv.

sant det du sier at mange har et forskrudd syn på mat osv. Men ikke ta alt så dødelig seriøst heller da. Dette er like mye en tråd hvor folk sier "seeee alt driten jeg har spist, men jeg er fortsatt sunn fordi jeg ellers spiser sunt!" Hvordan folk takler sine egne spisedager for være opp til dem, såfremst det ikke er en spiseforstyrrelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...