Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag føler jeg at jeg har syndet med så alt for mye. Et eple og banan (som ikke står på planen), og i alle fall ikke rullekakestykket lillesøsteren min tok med hjem fra skolen til meg :lol::p

Misunner de som kan spise uten å legge på seg altsåå :(

Hvordan kan et eple og en banan legges under kategorien "synd"? o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J

Hvordan kan et eple og en banan legges under kategorien "synd"? o_O

Er jo egentlig ikke en synd, men har begynt på biorytmediett, så skal kun spise havregrøt av karbo! Ikke frukt ogsånn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser hva folk kaller synd her, så tørr jeg nesten ikke skrive hva min synd de siste par dagene har vært :cautious:

But here goes..

Smådigg for 129 kr, nesten 1 hel dansk winerstang, 1 pose bacongull, x antall vaffler og to store stykker eplekake.

Dette i tillegg til vanlig mat, og alt spist med stor glede :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan jeg glede deg med at du ikke har syndet - for biorytme handler egentlig kun om å spise karbohydratene sist på dagen, Det har ingenting å si hvilke karbohydrater du spiser:)

Okei, så selv om det ikke står på planen gjør det ikke noe om jeg tar en banan med havregrøten da?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, så selv om det ikke står på planen gjør det ikke noe om jeg tar en banan med havregrøten da?:D

Om du har fått et kostholdsoppsett kan det være greit å holde seg til det ang kalorier etc - men snakk med den som laget det og spør om du kan bytte ut noe med banan/ kutte ned på mengden havregrøt for å få det til å passe kaloribudsjettet (I)

Men i hovedsak har det ingenting å si om du spiser frukt til havregrøten (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1stk stor Tako-pizza(legendarisk) på Yonas i Tromsø. Toppet det hele med en saftig mørketidsbolle etterpå. Hadde kjøpt meg smågodt som skulle fortæres etterpå, men noe gikk utrolig galt i magen så smågodtet ble ikke rørt engang. Magen låste seg heilt. Lurer på om jeg fikk et slags glutensjokk eller noe da jeg ellers er på en streng diett, og oppcarbingsdagene mine stort sett foregår på havregrøt(nam nam) og frukt. Mageknipe i mange i typ 8 timer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1stk stor Tako-pizza(legendarisk) på Yonas i Tromsø. Toppet det hele med en saftig mørketidsbolle etterpå. Hadde kjøpt meg smågodt som skulle fortæres etterpå, men noe gikk utrolig galt i magen så smågodtet ble ikke rørt engang. Magen låste seg heilt. Lurer på om jeg fikk et slags glutensjokk eller noe da jeg ellers er på en streng diett, og oppcarbingsdagene mine stort sett foregår på havregrøt(nam nam) og frukt. Mageknipe i mange i typ 8 timer...

Hva er en mørketidsbolle?:p

Edit: Takk google.

Jeg er deg evig sjalu for den:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...