Jump to content

Grether

Members
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

  1. Trener dere når dere er syke? feks er forkjølet osv. Hvor forsvarlig er det?
  2. Hei. Jente 20, 167 cm 60 + kg (ca) Ønsker å redusere fettprosenten. Trener 7 dager i uken (både kondisjon og styrke) Mat i dag (feks, vanlig dag) Frokost: 1 dobbel yoplait med 2 never havregryn, en halv banan, liten neve nøttemiks og noen skjeer mager cc og mager kesam + 1 gl skummet melk + kaffe Lunsj: 1 ekstra grovt rundstykke med skinke og salat ET: 1 banan Middag: 1 stor kyllingfilet, masse grønnsaker og egg Kvelds: 2 speltlomper og et knekkebrød med skinke og lettost og makrell i tomat, 1 proteinshake med 30 gram pulver + skummet melk Snacks: 1 eple, mandarin og banan. ER DETTE OK?
  3. Hei Jeg lurer på om hva som er mest gunstig, spise karbohydrat på morningen eller kvelden? Noen som merker forskjell på energinivå/sultfølelse?
  4. Grether

    Julehysteri

    Hva tenker dere om alt hysteriet rundt julemat og julekiloene? Det er ingen hemmelighet at mange spiser mer enn vanlig i julen, noe jeg mener er helt greit, og får totalt panikk for dette? Spiser dere "mye" i julen?
  5. Spiser som regel kylling, laks eller svinekjøttdeig/karbonadedeig, men det er vel det alle spiser?
  6. Begge! vet ikke hva jeg bør spise for at det blir "nok" Spiser når jeg er sulten, til jeg er mett?
  7. Ser jo i speilet om jeg blir større/mindre
  8. Men jeg går jo verken opp eller ned i vekt med det jeg spiser! Må være nok da?
  9. Jeg har det! Bruker det egentlig i alt. I havregrøt etter den er kokt, i pannekaker og i smoothies. Veldig godt å blande med havregryn, kesam og sukrin til deilige proteinkuler!
  10. Ja, og ja, men det går sakte med økning i vektene. Har ikke tilgang til vekt, men tror jeg ligger rundt vedlikehold
  11. Har kjøpt en boks med nøtter i løsvekt. Den blir nok vekke i løpet av kvelden! + en stevia kokossjokolade(liten) dårlig samvittighet ja
  12. For å bli best mulig selvfølgelig? Trening er ikke noe jeg ser på som jeg "bare må gjøre" Jeg elsker å trene, og det er derfor vanskelig å ta fri.
  13. Jeg trener som regel styrke 4 dager pr uke + kondisjon 3. Denne treningsuken har f.eks sett slik ut: Mandag: 30 min kardio + styrke skuldre, rygg og mage Tirsdag: 55 min spinning(på skolen) + styrke bryst, triceps/biceps Onsdag: Styrke på ben og rumpe Torsdag: Langdistanse 50 min + styrke mage Fredag: Styrke på ben og rumpe Lørdag(i dag FRI) men om jeg skulle trent ville det vært styrke overkropp, men det tar jeg i morgen + litt kardio Men som regel pleier jeg trene hele overkroppen 2 ganger, men denne uken måtte jeg dele opp pga tid. Så overkropp og underkropp x2 + kardio 3, av og til kortintervall etter styrkeøkt.
  14. Hei Jeg trener så og si hver dag. Nå er det snart 4 uker siden jeg tok meg treningsfri. Er treningsfri noe jeg bør vurdere å begynne med?
×
×
  • Create New...