Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Men det var TRE ruter fruktnøttsjokolade da :eek: Haha! Nei, det er faktisk ikke så ille. Er bare litt redd for carbsa som er i lefsene ;) Haha, men må ikke være fanatisk heller.. Som regel får jeg ikke i meg mer enn ca 100-150g carbs om dagen når jeg går på diett. Det er havregryn om morgenen og carbofuel etter trening som står for det meste. Prøver å skrape vekk de siste 4-5% fett før jeg er nede på 10%. Har 45 dager igjen å gjøre det på :)

Hva skjer om 45 dager daa? Du trenger karbohydrater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venninnekveld med mye digg. Jeg har godteristopp fram til 21. desember, men det ble ganske mye tørket frukt (jeg ELSKER tørka fiken og aprikos), druer, nøtter og sunne snickerskuler. Alt er i mine øyne sunt og har ikke så dårlig samvittighet sånn egentlig, men det ble litt vel mye og jeg er stappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer om 45 dager daa? Du trenger karbohydrater!

Om 47 dager skal jeg på 4,5 måneders backpacking gjennom Sør- og Mellom-Amerika, og ettersom vi reiser oppover med sommeren HELE veien, så vil jeg gjerne være i form :) Men det er som sagt ikke lenge igjen til jeg kan stabilisere karbohydratene igjen, for å holde meg der nede. Akkurat nå fokuserer jeg på å gå ned så mye fett som mulig, uten å miste muskelmasse eller gå ned i styrke. Så langt = vellykket. Har gått ned pittelitt i volum og styrke, men nesten ikke merkbar forskjell =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg føler jeg som tidenes synder etter at coachen min tvang i meg minipannekaker med peanøttsmør og nugatti på igår - jeg er nazi på kosten min, man han tydde tydeligvi til dratiske tiltak, når han har dytta i meg oppunder 4000 kcal om dagen i en uke, og det knapt synes at jeg har lagt på meg:P luksusproblem for noen - dyrt problem for meg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

julebord, bursdag og familemiddag på samme helg, det må jo gå galt.....:facepalm:

men har ikke vært hjemme på 6 mnd så da forsynte jeg meg med NESTEN det jeg ville...mye røkt laks og eggerøre, pinnekjøtt, hjemmelaget kålrabistappe, ostekake, bløtekake, sjokolade.....godt VAR det, og godt ER det at det er mandag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Jeg fikk smarties-julekalender! Hehehe... Men er det så farlig med en liiiiten sjokolade hver dag a?

Nei, spis den lille sjokoladebiten din med god samvittighet hver dag ;) Det har ingen ting å si i det lange løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...