Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Vært 2 uker på jobb. Sinnsykt stress og dårlig mat. Levde på proteinpulver og havregryn i 2uker. Skrubbsulten da jeg kom hjem. Så syndet litt :p

Lørdag: Før leggetid

- 9 pizzastykker med hvitløksdressing

- 1 snickers, 1 lion bar, 1 gullbrød, 1 pose smågodt

Søndag: Stappmett spiste nesten ikke en dritt.

Mandag: Kveldsmåltid, kom hjem til tomt kjøleskap så raidet mutterns kjøleskap:

- 5 stk nugatti med brødskive på. ( 3/4dels boks nugatti)

- 2stk brødskiver med brunost

- 1/2 200g plate med den nye kvikklunsj sjokoladen

- 150g potetgull, 1/2 pakke lett rømme

- 15stk sjokoladebiter fra konfekteske

- 10-15stk pepperkaker

- 10-15stk diverse sjokoladetrukket kjeks

- 1 liter krokanis

- 0,5l en eller annen is fra henning olsen. Spiste toppen der det var mest sjokolade :p

- 1/2 1,5l brusflaske med julebrus

hvordan er det fysisk mulig å få plass til i én magesekk???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært 2 uker på jobb. Sinnsykt stress og dårlig mat. Levde på proteinpulver og havregryn i 2uker. Skrubbsulten da jeg kom hjem. Så syndet litt :p

Lørdag: Før leggetid

- 9 pizzastykker med hvitløksdressing

- 1 snickers, 1 lion bar, 1 gullbrød, 1 pose smågodt

Søndag: Stappmett spiste nesten ikke en dritt.

Mandag: Kveldsmåltid, kom hjem til tomt kjøleskap så raidet mutterns kjøleskap:

- 5 stk nugatti med brødskive på. ( 3/4dels boks nugatti)

- 2stk brødskiver med brunost

- 1/2 200g plate med den nye kvikklunsj sjokoladen

- 150g potetgull, 1/2 pakke lett rømme

- 15stk sjokoladebiter fra konfekteske

- 10-15stk pepperkaker

- 10-15stk diverse sjokoladetrukket kjeks

- 1 liter krokanis

- 0,5l en eller annen is fra henning olsen. Spiste toppen der det var mest sjokolade :p

- 1/2 1,5l brusflaske med julebrus

Respekt, mann! Det skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste 4 sjokolade biter, halvpotetgullpose, og litt godteri fra pose :o. Ingen kidz kom :(. Halv grandis :p. Men men, 2 timers gåtur med sekk opp et fjell i Skien så for være fornøyd. Ikke for mye skade som kan rettes opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger syk hjemme og har lite annet å foreta meg enn å dytte mat i kjeften. Det ble nattmat igår pga. mangel av søvn og viljestyrke, 2 skiver med masse nugatti melkesjoko og peanøttsmør, vi snakker ekstreme mengder altså. Og bare for å gjøre vondt verre, legger jeg til en neve med salt chips på toppen av djevelskapen. Får ta en ekstra runde med intervaller når jeg kommer meg, hehe :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke sove, så jeg sto opp igjen 01.30 og spiste 6 Speltlomper med Cottage cheese, jordbærsyltetøy og brunost... Deretter en 200g melkesjokoladeplate og en kopp kakao.. Også 3 skiver med nugatti... Fuck altså! Hvorfor har jeg så matkick ? Dette var lite i forhold til andre ganger.. Har konstant lyst på mat og søtt, og det er ikke bunn i meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sove, så jeg sto opp igjen 01.30 og spiste 6 Speltlomper med Cottage cheese, jordbærsyltetøy og brunost... Deretter en 200g melkesjokoladeplate og en kopp kakao.. Også 3 skiver med nugatti... Fuck altså! Hvorfor har jeg så matkick ? Dette var lite i forhold til andre ganger.. Har konstant lyst på mat og søtt, og det er ikke bunn i meg!

Ossen diett følger du til vanelig? Vis du følger noen ?

Vis du er villig til å prøve noe nytt anbefaler jeg Periodisk faste. Funker ganske bra også. Da slepper du sukkersuget så lenge du er litt displinert til å huske på å KUN spise innenfor et mat Vindu. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ossen diett følger du til vanelig? Vis du følger noen ?

Vis du er villig til å prøve noe nytt anbefaler jeg Periodisk faste. Funker ganske bra også. Da slepper du sukkersuget så lenge du er litt displinert til å huske på å KUN spise innenfor et mat Vindu. :)

hmm...ja, kanskje det. Hvor lenge faster man om gangen ?

Jeg går ikke på noen diett, eller dvs, prøver å telle kalorier sånn litt. Har gått ned 36 kg sammen men kosthold og trening. Skal ikke bli noe tynnere, men har det siste halvåret cravet enormt etter mat og snop (jeg som ikke likte snop og kaker før!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natt til tirsdag sov jeg dårlig,så ble mye kaffe på jobben pluss stor pastamiddag med fløtesaus ,etterfulgt av kinobesøk hvor jeg kjøpte.. halvliter cola, stor snickers, pose med m,og en rull med smil. Så var det hjem og hamstre inn 1.5l cola, 200gram freia og stor pose med smågodtsjokolade til valgvake. Kveldsmat; 2x store snickers.

Why do i do this stuff to myself?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er så bra å lese om folk som går rimelig amok med chips, sjokolade og lignende. Jeg eier nesten ingen "sweet tooth" så veldig sjelden jeg spiser store mengder søtt (det skjer noen ganger i året med sjokolade). Halloween-måltidet mitt med pai var vel første pai/kake siden jul i fjor, haha. "Synding" for meg blir om jeg spiser store mengder karbs fra ris/pasta/brød osv. Jeg vil alltid heller ha 3 porsjoner med middag enn dessert eller søtsaker.

Someone stole my sweet tooth :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...