Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Godt jeg ikke er den eneste som har skjevet ut! Men det er faktisk viktig at kroppen er fornøyd, så du skal ikke ha dårlig samvittighet :) Spist en hel haug som er usunt siden i går. Uff :D

Jeg har tross alt skeiet ut hver helg den siste tida, så det begynner å bli nok nå, får være måte på :p Det burde ikke vært så digg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Herlighet, vil ikke vite hvor mye alt jeg har kasta blir i penger.. En halv boks lettis ligger å smelter i søppeldunken just nuh.

Blir så irritert, fryktelig unødvendig da.!

Det er vel bare å kjøpe i små mengder? Har jeg lyst på is, så kjøper jeg en is. Ikke en liter. For hallo kjøper jeg en liter så spiser jeg mer enn hvis jeg bare kjøpe en is! :) samme med alt annet og! :)

Kjøp bare litt, så slipper du å kaste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å kjøpe i små mengder? Har jeg lyst på is, så kjøper jeg en is. Ikke en liter. For hallo kjøper jeg en liter så spiser jeg mer enn hvis jeg bare kjøpe en is! :) samme med alt annet og! :)

Kjøp bare litt, så slipper du å kaste?

Is er ikke is før det står en skje i en (minimum) 1L bøtte. Basta bom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært 2 uker på jobb. Sinnsykt stress og dårlig mat. Levde på proteinpulver og havregryn i 2uker. Skrubbsulten da jeg kom hjem. Så syndet litt :p

Lørdag: Før leggetid

- 9 pizzastykker med hvitløksdressing

- 1 snickers, 1 lion bar, 1 gullbrød, 1 pose smågodt

Søndag: Stappmett spiste nesten ikke en dritt.

Mandag: Kveldsmåltid, kom hjem til tomt kjøleskap så raidet mutterns kjøleskap:

- 5 stk nugatti med brødskive på. ( 3/4dels boks nugatti)

- 2stk brødskiver med brunost

- 1/2 200g plate med den nye kvikklunsj sjokoladen

- 150g potetgull, 1/2 pakke lett rømme

- 15stk sjokoladebiter fra konfekteske

- 10-15stk pepperkaker

- 10-15stk diverse sjokoladetrukket kjeks

- 1 liter krokanis

- 0,5l en eller annen is fra henning olsen. Spiste toppen der det var mest sjokolade :p

- 1/2 1,5l brusflaske med julebrus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...