Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir smått flau hver gang jeg titter innom syndetråden

Nattens raid/smell

10-12 brødskiver med tykt lag tine meieri smør og div abnorme mengder pålegg.

4 doble proteinpannekaker med sjokoladebiter, brunost og syltetøy

430 gr. smågodt vaniljefude og melkepletter

1 boks Dream cookie dough med pepperkake, jordbærsyltetøy og oboypulver

2 pk bacon med 200-300 gr. racletteost

Dette kommer i tilleg til min vanlige "diett" på 3000 kcal.

Nå er det hjem til mor til jul, store sjanser for at jeg triller hjem, jula skal nemlig nytes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir smått flau hver gang jeg titter innom syndetråden

Nattens raid/smell

10-12 brødskiver med tykt lag tine meieri smør og div abnorme mengder pålegg.

4 doble proteinpannekaker med sjokoladebiter, brunost og syltetøy

430 gr. smågodt vaniljefude og melkepletter

1 boks Dream cookie dough med pepperkake, jordbærsyltetøy og oboypulver

2 pk bacon med 200-300 gr. racletteost

Dette kommer i tilleg til min vanlige "diett" på 3000 kcal.

Nå er det hjem til mor til jul, store sjanser for at jeg triller hjem, jula skal nemlig nytes :)

Kordan i all verden får du ned så mye ? Å så noen tidligere innlegg av deg også. Spiste kansje 6-7 havremakroner laget med sukrin i natt og følte meg helt elendig av det, men det var jo bare sånn en neve snop i forhold til deg.

Noe må du jo ha drukket til også ?

Ærlig talt, er det bildet der deg ? Hmm, ikke ondt ment, du gjør som du vil men prøv bremsene dine ved neste raid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kordan i all verden får du ned så mye ? Å så noen tidligere innlegg av deg også. Spiste kansje 6-7 havremakroner laget med sukrin i natt og følte meg helt elendig av det, men det var jo bare sånn en neve snop i forhold til deg.

Noe må du jo ha drukket til også ?

Ærlig talt, er det bildet der deg ? Hmm, ikke ondt ment, du gjør som du vil men prøv bremsene dine ved neste raid.

Bildet er av meg ja, tror jeg får i meg litt for lite karbs/fett til tider i forhold til aktivitetsnivået. For maten sklir alt for lett ned, har jeg først sprukket greier jeg ikke annet enn "fuck it"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En to-etasjer-eske med Sfinx konfekt til kvelds igår, etterfulgt av en halv pose Smash og 1/2 liter helmelk.

SÅ sykt godt.

Ligger forresten 4 biter konfektsjokolade igjen. Hvem faen fyller sjokolade med noe så stygt som rom?!

Det er jo konge med litt rom i nammen. Berre send dei over til meg, så skal eg løse problemet ditt.

Eg for min del synder heile året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

I jula spiste jeg flere tallerkener Mølje! Nei ikke det der fiskegreiene, men med kjøttkraft fra rulle og ribbefett.

En skikkelig potent blanding av fett og karbohydrater i form av en ubestemmelig grå fettstappe, Mmm nam nam!

Kalorisoverskuddet ble brukt på flere flotte turer på ski i romjula, så aldri så syndig at det ikke er godt for noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste Nachos i går med noen venner! nam! Ost, tortillachips, taco saus, og seffølgelig det viktigste: Jalapenos! (Hva ville verden vært uten Jalla? :eek: ). Ikke akkurat synding i mine øyne, Fredags kveld = lov til å spise litt ekstra godt. Men seffølgelig, ikke akkurat ideelt å leve på Nachos..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Ingen som har syndet i januar ? Isåfall er jeg en av dem.. Orker ikke ramse opp en gang :-p

Tester ut en måned uten godis/fastfood/alkohol. Vinn-vinn både for de ekstra kiloene på magen og treninga. Uvant å gå fra noe godt hver dag til ingenting... o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært mye synding.her også, spesielt første uka etter nyttår... Men syndet så sent som i går med å gamle i meg en kvart marsipanpakke. Kjøpte for å rulle til kuler før jul, men så langt kom jeg aldri og de ligger i skapet enda... Får jo se hvor lenge det varer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...