Gå til innhold

Elizabeth Berg

Medlemmer
  • Innholdsteller

    208
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Elizabeth Berg

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 10. jan. 1991

Kontaktmetoder

  • Website URL
    http://www.bodyfitness.blogg.no

Profilinformasjon

  • Kjønn
    Kvinne
  • Sted
    Oslo

Converted

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. hei trener du på lillehammer Elixia? :-)

  2. hvordan får man tak i børge og hvor myemåtte du ut med for dietten ?
  3. de muffinsene er RÅ 40 g prot pulver, 30 g mandelmel, 2 egg og 50 g kokosmelk er vel oppskriften
  4. jeg spiser mellom 50-100 g karb på fridager 200-250 g på treningsdager, hvis jeg skal kutte, så kan jeg finne på å kutte ned på 50 på treningsdager også et par dager, og så opp igjen på 200 tredje dag, så får man fylt opp noe underveis, så blir ikke slutten på uka så kjip, jeg funker bra både med høyt og lavt...
  5. håper det jeg også =) med mine 180 cm, er det litt mer pleasant å stå i +168 men, konkurrere skal jeg uansett
  6. blir det alle 3 bf klassene i stavanger eller "bare" -/+ 163 =) ?
  7. min knaser den også, jeg er skjev og det knaser i den skulderen som er elevert, erfaringsmessig så må du passe ekstra godt på holdning i øvelsene, rotatorcuff øvelser flere ganger i uken (annenhver dag) og styrke generell muskulatur i og rundt skulderblad, ta en tur til fysio, få sjekket om det evt er noe betennelse eller irritasjon, skulderen min som knaser har ved noen anledninger vært irritert hvor den syrer/stikker ekstra, dette har jeg fått fikset med akupunktur og egenmassasje, min skulder har knaset i mange år spesielt i press og nedtrekk, men ingen knasing så lenge jeg passer på å hold
  8. hvilken klasse stiller du ? BF cm?
  9. jeg er også en sånn, og det er fustrerende - men går også litt sport i å ikke gi seg FØR det faktisk er bevis for at man skal det. gode diskusjoner er gøy, jeg vil heller møte en ærlig "drittsekk" enn en falsk "saint" =) litt karakter må man ha
  10. sjekk blodprosent, lever, vitaminnivåer etcetc, og få tallene ikke bare hør om det er "innenfor normalen" spør, om du er i nedre eller øvre del av sjiktet, og er du i nedre få i deg det som trengs, jeg bruker flytende mivitotal fra helsekost, den er utviklet spes for idrettsutøvere, få nok søvn etc - jeg er diagnosert med postviralt utmattelsesyndrom (etter flere runder hos legen fikk jeg brølt meg til en henvisning - fastelegen mente jeg are trengte psykolog og det vaar bs)- spesialisten min sa jeg kunne glemme å trene igjen i det hele tatt, for jeg hørte nok til gruppen som aldri ble helt 10
  11. jeg endte med det samme etter min diett, hvis du har hatt kysseyke, kan du ha utviklet utmattelsesyndrom, jeg brukte nesten 2 år jeg og kunne knapt gjøre noe som helst, sliter forstatt, men har gjort minicomeback i bikini, og skal stille igjen til høsten, men hvis du funker til daglig er det nok ikke det, jeg prøvde å trene og vaar sengeliggende i 2-3 dager etter en lett økt... men hør med legen din, spis god mat, og sov litt ekstra får å komme ajour, sånt tar tid, jeg hadde vel egentlig utmttelsesyndrom gjennom min første diett og men den kom å smalt meg skikkelig i bakhue et halvt år etter..
  12. stepkasse oppå en benk kanskje kan funke?
  13. jeg spiser rundtom 800 g kjøtt pr dag i form av karbonadedeig/kylling/tunfisk/laks, men går hovedsaklig i kylling, jeg økte litt for mye litt for fort en stund så plukket plommene ut av kosten, men har begynt å legge inn lit nøter igjen nå. 1500-2000 kcal om dagen hadde værtfall blitt altfr lite for meg, jeg ligger oppmot 2800 -3000 kcal på treningsdager . (styrkedager) og jeg har 6 økter i uka a 1,5-2 timer. - Nå skal det også sies at jeg skal stille bodyfitness igjen til høsten, men jeg er nå drit lei kylling broccoli og ris, men så sinnsykt rutinemenneske, at jeg nesten må ha et ordentlig
×
×
  • Opprett ny...