Gå til innhold

Slofs

Medlemmer
  • Innholdsteller

    223
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Slofs

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 25. mars 1992

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hei! Noen som har gått personlig trener-studie til Active Education og selger bøker? Helst de nyeste utgavene.
  2. https://www.vektklubb.no/artikkel/matspaneren/kokosfett-er-verre-enn-palmeolje-23443335 Er dette bare det samme gamle mettet fett er forferdelig-opplegget? Jeg har veldig gode er faringer med kokosolje i alt fra matlaging til hårkur haha. Vektklubb generelt virker litt... Dårlig.
  3. Yess. Ab wheel. Fikk sjokk.
  4. Hva tenker dere om disse personlig trener-kursene i England? Skal flytte dit for en periode, og ser at de koster mellom 17.000-25.000 kroner. Da hadde jeg sluppet mer lån i lånekassen, eller å måtte ha 50k på labben. http://www.discovery.uk.com/ http://thetrainingroom.com/
  5. På det lille senteret jeg trente på i Byron Bay/Australia var det helt innafor og de fleste gjorde det inkludert meg. Savner det en del faktisk... Men hvis noen haddde gjort det i Oslo hadde jeg syns det var dritekkelt. Haha.
  6. Tenkte over dette igår! Tanken på å skulle kaste halvparten av en matvare for å unngå noe som er essensielt er jo helt idiotisk. Hvis man skal ha noe magert, kan man ikke bare gå for en annen matvare da? Hater å kaste mat Og hater tanken på at andre kaster mat hehe.
  7. Supert Mulig jeg går fra TM til SS igjen etter jul, føler at jeg har litt mer å gå på. Jeg kjøpte 0.25kg-vekter på ebay, og 0.5kg-vekter her: http://www.mobech.no/vektlofterutstyr-ol-vektskive-jern-0-5kg.html. Kjøper man to 0.25kg og fire 0.5kg kan man legge på 0.5kg ekstra av gangen .
  8. Hehe, merker det er litt slitsomt å få sånne svar når alt jeg var ute etter var noen enkle tips om hvordan man kan slippe litt mer vann et par dager før en evt. fest. Jeg prøvde å presisere at dette var verken dødsviktig eller nødvendig, men at det var mer et spørsmål ut av interesse hvordan det kan gjøres. Jeg skjønner at kroppsfiksering gjør at man føler det er nødvendig å komme med sånne svar, men begynner å bli litt lei ass. Det var ikke dette jeg hadde i tankene da jeg startet tråden:
  9. Er jo mye god mat man må spise på julebordet og
  10. Hehe, her var det masse drøye tips. Gangene jeg har opplevd å være mest "ripped" er jo faktisk dagen derpå... Interessant. Uansett, tror ikke jeg skal satse på å ende opp med sykehusinnleggelse pågrunn av et ønske om å se bedre ut til julebordet. Det hadde vært kleint. Men takk for alle tips!
  11. Ikke singel, kun selvopptatt HEHE.
  12. Jaja, blir vel ikke noe verre enn den gangen jeg hadde vors-vors fordi et vors ikke var nok. Neida. Joda. Men tips skal tas med i betraktning hehehe.
  13. Haha, hadde ikke tenkt å gå all out - men noen dager er man jo mer "blubb" enn andre. Tenkte mer på overkommelige tips for å gjøre noe med det til spesielle anledninger. Skal lese til eksamen i helgen og, så gidder ikke sulte eller løpe på do hver kvarter. 4-7 liter vann høres drukningsfare ut
  14. Ut av interesse - hvordan miste mest mulig vann/få kroppen til å se bra ut, på to dager? Og nå snakker jeg ikke om typ faste, spise etter PSMF-prinsipper eller den slags råd - men hva slags type matvarer, drikke osv. som gjør at man får en liten whooosh-effekt før man skal på - ja la oss si julebord. Sånn jeg har skjønt det: Mye vann (men hvor mye?) "Rene" (uprossesserte) matvarer Lite salt Innspill?
  15. I det siste har jeg laget omelett med kylling og masse smør som jeg spiser til frokost og lunsj. Til middag og kvelds spiser jeg som regel det samme - blir ofte kylling og ris da jeg er litt lite oppfinsom (og ikke så avhengig av søte ting). Jeg er også fan av mindre frokost og lunsj, og stor middag og kvelds Også spiser jeg også en del carbs rett før og etter trening for å få i meg litt ekstra kalorier.
×
×
  • Opprett ny...