Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Har vært mye synding.her også, spesielt første uka etter nyttår... Men syndet så sent som i går med å gamle i meg en kvart marsipanpakke. Kjøpte for å rulle til kuler før jul, men så langt kom jeg aldri og de ligger i skapet enda... Får jo se hvor lenge det varer!

Hva med å kaste dem? Eller gi dem bort?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

feira 8 dager uten snop igår...idag var jeg alene i huset med en pose tortillachips som har overlevd uåpna i skapet siden nyttår og en langplate melkesjokolade som jeg hadde gjemt i bakeskuffen....d gikk som det måtte gå..;) nå er jekslene fulle av maiskorn, fingrene salte med ostesmak og sjokoladeflekker på min hvite sofa :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En to-etasjer-eske med Sfinx konfekt til kvelds igår, etterfulgt av en halv pose Smash og 1/2 liter helmelk.

SÅ sykt godt.

Liker når jenter synder litt ORDENTLIG, og ikke bare "oj, søren, jeg spiste en halv sukrinkake helt alene". :)

I dag spiste jeg kakerester fra jula og en sjokoladebit. Med unntak av en bursdagsmiddag med moderasjon er dette første innhugg siden første nyttårsdag. Skulle egentlig spare meg til helga, men shit au. :) Er vel litt mentalt ferdig med strenghet i matveien for denne gang, for å lade opp til stevne i helgen. Satser på at det setter kroppen i konkurransemodus, om ikke annet. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig med det. satt og tenkte på dette i sta. jeg har GLEMT å tenke på sjokolade, det har liksom bare blitt vane å spise 3 egg og en shake liksom :p Sist gang jeg synda var vel .. i fjor?

Har fått vanen å spise sunt uka rundt, men i helgene synes jeg det hører med å ete litt av det usunne, så det må jeg si jeg savner når jeg kutter flesk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La oss gjøre det klart én gang for alle: frukt har ingen verdens ting å gjøre i sjokolade, om det så er aprikos, jordbær, rosiner, eller ananas. Det eneste unntaket må være sjokoladebanan fra smågodthylla, men det er vel mer banan-essens eller noe sånt.

Beste bitene i Twist-posen? Nøttegreia, Nougat Crisp og Daim ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss gjøre det klart én gang for alle: frukt har ingen verdens ting å gjøre i sjokolade, om det så er aprikos, jordbær, rosiner, eller ananas. Det eneste unntaket må være sjokoladebanan fra smågodthylla, men det er vel mer banan-essens eller noe sånt.

Beste bitene i Twist-posen? Nøttegreia, Nougat Crisp og Daim ;)

Agreed ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss gjøre det klart én gang for alle: frukt har ingen verdens ting å gjøre i sjokolade, om det så er aprikos, jordbær, rosiner, eller ananas. Det eneste unntaket må være sjokoladebanan fra smågodthylla, men det er vel mer banan-essens eller noe sånt.

Beste bitene i Twist-posen? Nøttegreia, Nougat Crisp og Daim ;)

Og toffeeee! <3 Og japp! <3

Fruktnøtt og lignende er forøvrig noen av de beste sjokoladene. Digger den seige konsistensen rosinene gir. Lawd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...