Gå til innhold

Hvor mye sover dere om natta?


Synan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg burde hatt nattjobb. Er mest trøtt og sover aller best mellom 12-19 på dagen!

Hvor mye jeg sover varierer. Men er ekstremt, ekstremt sjelden i seng før klokka er 03. Er gjerne oppe hele gudføkkingsnatta og døgner antakelig minst en gang i uka. Så alt mellom 2 og 13 timer er helt normalt for meg. Merker at jeg har best etter ca 5-6 timers søvn. Noe mer enn det og jeg er i koma resten av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg legger meg for sent (nesten alltid) får jeg bare 6 timers søvn, 7 om jeg er heldig. Når jeg får 6 er jeg gretten om ettermiddagen fordi jeg er trøtt .Jeg blir da irritert og fort sint om noen maser at jeg må gjøre noe. Når jeg sover 7 timer går dagen ok, men sover jeg 8 går alt smooth og jeg er mye blidere fordi jeg har overskudd og ordentlig nærvær. Disse observasjonene har fått meg til å lure på om noen tror de er deprimerte mens de egentlig bare er trette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...