Gå til innhold

Liz

Medlemmer
  • Innholdsteller

    184
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Liz vant dagen sist 11. november 2012

Liz hadde mest likt innhold!

Om Liz

  • Rang
    Medlem

Kontaktmetoder

  • Website URL
    http://www.golean.no

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Sjoko, sjoko, sjoko :-) Jordbærmyo smaker ikke så veldig mye i bakst egentlig :-)
  2. Søtpoteten, min beste venn
  3. Jeg ser du har skrevet 2.0 gram av disse polarbrøene, og det er vel forhåpentligvis ikke riktig? Men, du trenger mer protein, mer fett og mindre karbohydrat. Det er sånn jeg ville lagt det opp i alle fall, hvis du ikke er veldig aktiv.
  4. I underkant av 1000 kcal? Og, da fungerer du helt fint både energimessig og på trening? Hvor nøyaktig fører du inn på loggen din, og er beregningene riktige? De fleste tror at de spiser mindre enn de gjør. Og, ligger du i underskudd, VIL du gå ned i vekt. Det vil da enten svinne på muskler, eller på fett, for kroppen din trenger energi. Her styrer man mye via kost, og det er viktig med nok protein bl.annet. Om du ellers ligger veldig lavt på hverdager, og spiser opp alt underskuddet i helgene f.eks med utskeielser så vil du redusere forbrenningen, så den blir mye lavere enn det 'trenger' å v
  5. Jeg opplevde at det var lett å få seg jobb, markedet for PT er stort. Men, det er klart at flere også blir PT'er og mange velger å kombinere det med videre studier for å få bredere kompetanse, og kombinere flere fagfelt; eksempelvis fysioterapi, osteopati, naprapat etc. Om du r gode resultater på kurset, er flink til å skrive søknad og har en grei CV fra før, og et vinnende vesen burde det ikke være noe problem. Som PT selger du deg selv, og DITT produkt - så man bør ha litt personlighet, og gjøre et godt førsteinntrykk på intervju :-) Masse lykke til! jeg tok mitt kurs på AFPT selv og
  6. Går du opp i vekt og fett spiser du for mye, (du kan også gå opp i vekt av muskler, så ikke se alt for mye på tallet) er du ekstremt sliten og eller går ned i vekt spiser du på underskudd. Ta bilder hver uke, og se. På denne måten ser man hva som skjer med kroppen. En god antakelse er bra å begynne med, og derfra er det bare å se på kroppens respons, og resultatene du får, og justere derfra med rundt 100 kcal i gangen.
  7. MyoPro Mocca (Optimal sammensetning 50/50, og en fryd på smak!) Fairing sitt sloow kasein sjokolade (EKSTREMT kremete, og perfekt til pannekaker o.l, suger mengder vann!) Og, ikke minst; Dynamatize sine. Alle sjokoladesmakene smaker fantasssstisk! Men, whey'en er tynn i konsistens. De tre nevnte er alle veldig rene, og med lite karb, og fett :-) Til kos, og som smakstilsetning er jeg veldig imponert over chocorite sine pulver i både supreme chocolate, peanut, french vanilla og cappuchino - disse har en litt større mengde karb, men man bruker ofte lite, og de er perfekt som kos og her
  8. Oi, jeg har ikke sett før nu! Jeg blogget en stund før jeg begynte, og bygget en grei base først - jeg begynte ikke direkte som online coach :-) Og, jeg begynte hovedsakelig på grunn av etterspørsel på det, så for mitt vedkommende har det gått veldig greit. Rett rundt hjørnet har jeg blitt tilbudt jobb som nettopp dette, gjennom en større nettside, også. Så, det har virkelig åpnet dører for min del. Perfekt jobb å kombinere med medisinstudier! Det kan tas med over alt, jeg bestemmer kundemassen selv, og jeg elsker det jeg driver med! Livet gliser akkurat nå!
  9. Jeg skulle ønske jeg kunne skrive 8, men nå er det mellom 6-7... I løpet av september SKAL jeg ha innhentet 8 pr/natt :-)
  10. PT fra AFPT :-) - Jobbet et år på SATS Solli Plass - Online coaching og PT gjennom Go Lean » Om trening, kosthold og veien mot mål - Cross training instruktør - Medisinstudent - Teknikkperfeksjonist :-) Livet er bra!
  11. Tøying av hofteleddsbøyeren er et viktig punkt, om det er hoften du er framoverlent i, men det kan også ha en sammenheng med kontakt på baksiden. Har du ordentlig kontakt med setemusulaturen, og hamstrings f.eks? Om du kommer frampå i knebøy, også i bunnen av øvelsen kan dette være et resultat av stiv muskulatur på baksiden. Stretching av bakside lår (hamstrings) og setemuskulaturen (gluteus) kan her være effektiv, og hos noen sitter det også helt nede i leggene. :-) Og som det er sagt her, tenk på holdningen din. Tenk brystkasse og blikk fram når du går, og om dette ikke er din normale hol
  12. Spør du meg, så spør jeg deg :-) Men.. Man skal være redd alt nå til dags.. Alt som kan fremkalle kreft, sukker, tilsetningsstoffer, fedme, spiseforstyrrelser på den ene siden, ortoreksi på den andre, å bli påkjørt av trikken, falle ned trappen.. Ja, det å leve er generelt en veldig farlig greie ;-)
  13. En ting er i alle fall sikkert; Pepsi Max er ekstremt godt ! Og, sunt? Nei. Men, det kommer an på hva man legger i sunt og usunt. Definerer man sukker som 'verstingen' er det jo klart at Pepsi Max kommer mye bedre ut, men er man anti på tilsetningsstoffer og kunstig søtning er jo Pepsi Max selve synderen. Vil man være übersunn kan man vel en gang for alle bare kutte all brus. :-) Vil jeg være sunn? Stortsett; Unntaket er Pepsi Max ! NAM ! Gleden jeg får ut av det gjør er større enn den eventuelle skaden
  14. Er du sikker på at du ikke bare blir veldig oppblåst av alle grønnsakene? Jeg må begrense mitt grønnsakinntak fordi jeg får magesmerter av samme greie. Går ikke på PSMF da. Eller kan det være intoleranse av noe slag? Er det noe nytt du spiser, som du ikke har spist tidligere? Høyt proteininntak kan belaste nyrene sett i et langttidsperspektiv, ved veldig høyt proteininntak, fordi det 'krever' mer å bryte ned proteiner. Tror ikke det kommer i løpet av en uke, dét høres veldig usannsynlig ut i alle fall :-)
  15. 162 cm og 62 kg her med alle magerutene framme, og fettprosenten daler sakte men sikkert.. Vekten holder seg dog ganske stabil, fordi jeg øker i styrke på samme tid.. Så det er mulig at du klarer å få de fram selv med å veie litt mer enn 48 kg.. Manglende menstruasjon kan ha mange årsaker - men.. Hormonene dine er nok i ubalanse i mtp at du tvinger kroppen din til å veie så lite - da jeg ikke vil tro at dette er idealvekten din på noen måte? Og om det er det, så vil det rent helsemessig være gunstig å legge på seg muskler, sånn at å leve rett og slett sliter litt mindre på det som ligger und
×
×
  • Opprett ny...