Jump to content

Peter M.

Members
  • Content Count

    153
  • Joined

  • Last visited

About Peter M.

  • Rank
    Member
  • Birthday 01/13/1996
  1. Har fundert litt på dette her med intervaller på gymmet, og så legge til noen joggeturer i ny og ne. Men er for øyeblikket 183, så dette med vekten er noe jeg sliter litt med. Noe jeg også grubler litt over er det faktum at jeg alltid har vert ''den fyren som kan spise hva som helst'', jeg legger ikke på meg i det hele tatt! Har en kar i klassen som veier rett over 100 kg, og han blir mett på mindre en det jeg blir mett på. Nå er sikkert ikke kostholdet mitt helt på topp heller da, det er jo noe som heter rett mat også Jeg får nok bare bite det i meg og bytte ut kostholdet i noe litt sunnere -og i større mengder-!
  2. Har passert en god del kalendermåneder siden jeg sist postet her, hovedsaklig grunnet mye skolearbeid som igjen har redusert motivasjonen til å tre på seg treningsklærne. La for en stund siden merke til at utholdenheten min sansynligvis ikke hadde hatt noe imot å forbedre seg, ettersom jeg trener MMA 1-2 dager i uka så var dette ingen vanskelig sak å oppdage. Jeg kjenner også at jeg av en eller annen grunn er mye mer motivert til å bl a jogge en det jeg er til å trene noe form for styrketrening. Det eneste dilemmaet jeg står ovenfor her er det at jeg veier 64 kg og følger fyrstikkprogrammet i håp om å gå opp i vekt, men der blir det også fastslått det er lurt å la det legge seg litt mer støv på joggeskoene. Hva hadde dere gjort i min situasjon? Jeg vil ha, og trenger, bedre utholdenhet, men vil ikke risikere å gå noe særlig ned i vekt!
  3. Smertene vedvarer, selv etter alle de løsningene som er listet i poster over her, så tips tas fortsatt imot med glede! Prøver meg på det som du nevner her, så blir forhåpentligvis mindre smerter i ryggregionen!
  4. Peter M.

    Hvorfor?

    Det blir vel egentlig kalt usunt for det er, vel, usunt...før trening eller etter, det er jo en sukkerbombe:D
  5. 10 timer? Der er jo noe som heter for mye søvn også! Hadde fått vondt i hodet å vert helt bombet resten av dagen hadde jeg hatt en slik gjennomsnittlig nattesøvn...
  6. Jeg er tenåring og går fortsatt på skole, så jeg har ikke helt fått i meg det vettet som trengst for å komme seg til sengs tidlig...Men siden jeg har sommerferie så er jeg litt unskyldt! Får ca 6 timer søvn på treningsdager og opp i mot 8 på hviledager, skulle jo vert omvendt men trener såpass tidlig og legger meg sent uavhengig av hvilke aktiviteter jeg har på timeplanen dagen etter:unsure: Når det er skole så blir det som oftest rundt 6-7 timer
  7. Men en typisk matdag, skulle jeg gjort det måtte jeg fått en dag på meg:p Jeg passer på å spise sunt, variert, mye og å få i meg en del protein. Vet egentlig ikke nøyaktig hvor mange kalorier jeg sikter imot Legger ved et bilde som viser matinntaket mitt for en uke siden. Det er omtrent så mye jeg får i meg en gjennomsnittlig dag. Noen dager muligens mer, noen dager mindre. Ville kanskje sagt at jeg får i meg mindre protein de fleste dager en det jeg gjorde den dagen iallefall. Hadde 4 typer fisk som vi måtte spise for å få mer plass i fryseren:p Bør kanskje nevne at jeg er 182 høy og veier ca 62kg Jeg føler jeg har god kontroll på mattinntaket og på å få i meg tilstrekkelig av macro-næringstoffene! Men du nevnte olivenolje, er det ikke bedre å bruke margarin? Jeg vil jo ha fett i kroppen viss jeg skal opp i vekt vel?
  8. Skulle til å bestille proteinpulver da jeg stumblet over denne: Plasma Muscle Gainer, å så dette under produktinfo Jeg følger for øyeblikket fyrstikkprogrammet og veier beskjedne 61kg. Vil derfor opp i vekt, noe jeg strever med. Er Muscle gainer'en mer effektiv en Whey'en i mitt tilfelle? Og sånn i tilfelle dere sier at jeg bør gå for proteinpulvereret, her er det jeg har tenkt til å kjøpe. Er det noe annet pulver som er mer eller like effektivt og billigere?
×
×
  • Create New...