Jump to content

Atejenta

Members
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

  1. jepp, endret det i går og fikk samme feilmelding, ser at det er i orden i dag, så da måtte det vel bare godgjøre seg litt :-)
  2. Slettet loggboken min for å starte med blanke ark. Får feilmelding når jeg trykker på "loggbok". Har opprettet ny tråd under loggbok, den kommer ikke opp under "loggbok", bare feilmelding: du har ikke tilgang til dette. Må jeg vente til det er kjørt en restart eller oppdatering av systemet eller er det en feil?
  3. Rusa på endorfiner - gleder meg til kveldens treningsøkt!

  4. Føler som overkjørt av en traktor, på en deilig måte. Skikkelig sliten!

  5. Tirsdag- ny dag nye muligheter :-) Hviledag med zumbamoro og kos med mine beste venninner!!

  6. jeg fryser også ned i matbokser, funker perfekt. Sett det i kjøleskapet kvelden før. Kan bli litt tørrere, men det er bare å steke kyllingen litt mindre før den fryses, den blir jo ferdigstekt når du varmer den i mikroen :-)
  7. Full av endrofiner igjen - deilig start på uka :-)

  8. Det har ikke noe å si, hvis du gjør forarbeidet og finner ut hvem som er god, eventuelt har dine ønsker og krav klar, så bør senteret finne en som passer til deg. De ønsker jo at du skal kjøpe flere timer, dermed vil de forhåpentligvis etterkomme dine "krav". Det er jeg helt sikker på. Det er hvertfall min erfaring fra Elixia Sandvika. Kjenner fler som har bedt om navngitte PTr til sine gratistimer uten at det har vært noe problem :-)
  9. Veldig forskjellig, min PT er fra Elixia, veldig bra! Lurt å lese hva slags bakgrunn de har før man velger, de som har mange kunder er ofte gode.
  10. Aktivlørdag - elsker det!

  11. Jeg har hatt mange aha-opplevelser etter jeg begynte å veie. Smålurt meg selv alt for lenge. Jeg syns vekten er helt genialt! Som flere andre skriver, vekten står jo bare der, det er jo stort sett kjøttet og karbohydratene du trenger å veie. Lag deg en kostplan, prøv å følg den. Hvis du bytter ut den rolige mølleøkta di, med 20 minutter intervaller i stedenfor, Så vil jeg tro at du bør merke fremgang. Lag deg en plan, sett opp mål og delmål og følg det. Det funker! Jeg ville heller brukt målebånd fremfor vekt for å se etter fremgang. 150 gr havregryn høres mye ut! Jeg spiser 50 eller 60 gram. Få hjelp av noen til å sette opp et trening- og kostprogram, og gjennomfør det. Da kommer resultatene på løpende bånd :-)
  12. energy is comin' back! Deilig :-)

  13. ny dag nye muligheter - ut å ta dagen med storm :-)

  14. Føler meg som om jeg skulle vært overkjørt av en traktor i dag! Energy hit me - please!!

×
×
  • Create New...