Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Var på tur til å bare gi opp hele dagen, men så sparka jeg meg selv i ræva og kom meg ut på ei løpeøkt. Det var superdigg, selv om kondisjonen var helt ræl. Man angrer aldri på ei treningsøkt!

Også har jeg kakao med baileys i nå, fordi jeg var litt frossen. Også helt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på tur til å bare gi opp hele dagen, men så sparka jeg meg selv i ræva og kom meg ut på ei løpeøkt. Det var superdigg, selv om kondisjonen var helt ræl. Man angrer aldri på ei treningsøkt!

Også har jeg kakao med baileys i nå, fordi jeg var litt frossen. Også helt greit :)

Sånne øyeblikk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre helga på rad uten snop. Fortsatt snusfri, yiiiiiiihaaaaah!!!!!!!

… den holdt helt til søndagen, da jentungen kom hjem til mor og far… hun hadde med en hel sånn pose med Snickers… så hadde vi hjemmelaget chilli… "burp"…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om jeg nå har funnet ut at jeg egentlig ikke burde trent i går er jeg glad for at jeg fikk gjennomført benkpressen. Har savnet øvelsen all tiden var gipset og tiden etter nå. Har heldigvis ikke mistet så mye styrke som jeg fryktet, og koser meg nå med å være kjempestøl i både brystet og armene.

Også er formen mye bedre i dag enn i går, så nå skal jeg bare la kroppen få hvile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Har hatt en løs avtale med en på jobben om kaffe - og da han så den nye hårfargen min i dag sa han "glem kaffe, vi skal på date...!" er dødsfornøyd med hårfargen min fordi den er gorgeous. 

Dessuten stod jeg 12min longcycle i dag med 108 reps, omtrent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dagens glade, men likevel. Jeg har lasta ned en app, en gratis sådan, som heter Zombies, run! som gjør det litt gøyere å gå/jogge/løpe på tur. Etter en viss distanse så "plukker man med seg" ting som man kan ta med tilbake til basen sin for å forsvare seg mot zombier, og i musikken (f.eks fra spotify) så kan man plutselig høre zombier som kommer pesende etter. hahah gøy^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leveringen fra gymgrossisten har ankommet 1 dag tidligere enn forventet. Endelig påfyll med

  1. Proteinpulver (Gold Cookie & Cream)
  2. Proteinbarer (Gourmet pro bar & Lean protein bar)
  3. CLA
  4. Fatburners
  5. PWO
  6. BCAA+
  7. L-Carnitine
  8. Smartshaker (De blir ødelagt relativt fort, har allerede 3 men eeh jo flere jo bedre)
  9. Proteinchips! (WÆÆÆÆ)

Hver ting jeg kjøpte var også på 40-60% tilbud. :D 

Endret av Samsons
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...