Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Takk, jeg prøver! Trenger bare litt tid til å venne meg til den nye kroppen før jeg fortsetter, men vet det skal gå bra! :lol: Og grattis selv, utrolig bra jobbet!!

Takk.:joyful: For å være helt ærlig så er det ikke enkelt å skulle venne seg til kroppslige endringer. Det tar lang tid og man vil alltid ha noe man ikke vil være komfortabel med. Sånn er det for ALLE mennesker. Hadde jeg vært deg ville jeg gutset på og fortsatt vektoppgangen. Jo sunnere vekt du har, jo mindre vil fokuset være på selve kroppen og heller på kroppens funksjoner og hva den får til nå - kontra hva den fikk til tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Takk.:joyful: For å være helt ærlig så er det ikke enkelt å skulle venne seg til kroppslige endringer. Det tar lang tid og man vil alltid ha noe man ikke vil være komfortabel med. Sånn er det for ALLE mennesker. Hadde jeg vært deg ville jeg gutset på og fortsatt vektoppgangen. Jo sunnere vekt du har, jo mindre vil fokuset være på selve kroppen og heller på kroppens funksjoner og hva den får til nå - kontra hva den fikk til tidligere.

Takk! Ja, jeg skal fortsette :D Men ja, som sagt - og som du sier, tar litt tid å venne seg til kroppslige endringer, så når jeg begynner å føle meg redd og veldig ukomfortabel bruker jeg å ta meg en ukes pause, der jeg holder meg på vedlikehold, før jeg fortsetter å spise mer. Dette har funket veldig bra hittil, og jeg vet selv når disse tankene kommer at jeg bare trenger litt tid der jeg må venne meg til speilbildet mitt. Og jeg vet også at jeg SKAL fortsette uansett.

Du er forresten så flink, fornuftig og inspirerende! :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hverken Mazarinene eller bollene ble spist i går, fordi vi klarte å begynne å krangle ganske heftig, av alle ting... Hele koselørdagen gikk i dass, da vi fikk ordna opp nogen lunde så var jeg så sliten at jeg sovna.

Da var det digg å kjøre full supersøndag. Vi snakker boller, mazariner og pizza levert på døra. ALT spist i senga, mens vi så på serier og duppet innimellom, og gjorde andre ting som samboere gjør.. :whistle:

Hadde det vært en annen dag så hadde jeg nok blitt rastløs, men siden formen er på bånn så var det SYYYKT digg å ligge i ro heeele dagen. Stod opp kl 18 og tok en lang, kald dusj :D

Formen er fortsatt dårlig, men aaaah for en fin kjærestedag :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...