Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skikkelig bra økt på VT i dag, og de spillte My Chemical Romance på annlegget!!! :D Jeg hører så å si alltid på det når jeg trener, og det gjør meg glad når det blir spillt på annlegget også. Ikke bare utrolig bra musikk, men utrolig bra treningsmusikk også :love: En klarer virkelig å gi alt en har når en hører på fks. "Sleep" eller "Sing" eller "Na Na Na" :D

Resten av dagen skal jeg kose meg med mat og søppeltv :angelic: Og så skal jeg rulle litt :nailbiting: Fin dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir i supergodt humør av å se at andre er i godt humør, sikkert pga sol og varme om dagen :D

Tok meg en lang spasertur etter trening langs elva, og foran meg gikk ei dame på min alder omtrent som så ut til å være blid og fornøyd. Hun fant det for godt å "danse" der hun gikk, vifte med armene og slikt, antakeligvis til musikken hun hørte på, og da ble jeg glad.

Litt senere passerte jeg en joggende mann med en hund, og hunden var kokfornøyd der han løp med en svær pinne i kjeften :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gaaaanske fornøyd med at jeg enda ikke har dratt på butikken. Da hadde jeg nok gjort noe med dette;

Jeg kunne ha drept for salt, rifla Sørlandschips. Drept.

I stedet har jeg lagd digg kvelds!

post-19131-14440972859201_thumb.jpg

I retrospekt så ser jeg at det kanskje var en smule optimistisk med både masse pepper, kajennepulver og fersk chili. Jeg liker sterk mat, men det må være måte på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaaaanske fornøyd med at jeg enda ikke har dratt på butikken. Da hadde jeg nok gjort noe med dette;

I stedet har jeg lagd digg kvelds!

[ATTACH=full]135479[/ATTACH]

I retrospekt så ser jeg at det kanskje var en smule optimistisk med både masse pepper, kajennepulver og fersk chili. Jeg liker sterk mat, men det må være måte på...

Så kjempegodt ut! :hungry: Du skulle sett meg hos en venninne en gang... Vi skulle lage middag sammen. Jeg selv er vant til et midt chili pulver, så jeg strør på som bare det (også glad i sterk mat - chipotle chili ftw). Visste ikke at det chili pulveret de hadde var ekstra hot før vi spiste og jeg sjekket krydderet i etterkant. Oops. :p Elsker sterk mat, men jeg liker å fremdeles kunne smake maten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Så var det den gangen Ina trodde en chilli var paprika, og tok halve greia i en munnfull.

)-: 3/4år og ikke et geni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...