Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk endelig litt penger etter å ikke ha fått utbetalt noe av nav på to måneder. :D Det føltes for en gangs skyld bra å betale regningene, for de har jeg stresset noe så sykt med. Fikk langt i fra så mye som jeg skulle hatt, men det håper og regner jeg med kommer senere.

I tillegg kom farmoren min innom og ga meg en 1000-lapp. Plutselig ble det nesten (bare nesten!) litt romslig økonomisk, så da kan jeg kanskje kjøpe meg litt nytt treningstøy også :D

Edit: Endte opp med å kjøpe nytt treningstøy for 1000,- Fikk jo beskjed om å bruke dem på meg selv! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig litt penger etter å ikke ha fått utbetalt noe av nav på to måneder. :D Det føltes for en gangs skyld bra å betale regningene, for de har jeg stresset noe så sykt med. Fikk langt i fra så mye som jeg skulle hatt, men det håper og regner jeg med kommer senere.

I tillegg kom farmoren min innom og ga meg en 1000-lapp. Plutselig ble det nesten (bare nesten!) litt romslig økonomisk, så da kan jeg kanskje kjøpe meg litt nytt treningstøy også :D

Kjenner godt til den følelsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Lagde (ganske)lavkarbo, sukkerfrie kanelboller - 8 stykker, som gjorde meg stappmett, inneholder va 261kcal, 4.5gram fett, 21gram carbs (12gram fiber) og 35gram protein.

OG DE SMAKTE FAKTISK GODT. OG HADDE GOD KONSISTENS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestemte meg for å rydde opp i klesskapet mitt (i fintøy avdelingen). Så jeg prøvde litt av klærne mine idag. Og alle mine penklær er relativt gamle, siden jeg bruker pengene mine på andre ting... :p (Sluttet å kjøpe penklær da jeg gikk ned i vekt). Så alle var for store, bort sett fra en kjole jeg kjøpte for en anledning i mai i fjor. Jeg var på tidspunktet ca. 10 kg lettere enn idag (alt for tynn) - men kjolen passet fortsatt! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...