Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Tja, tviler på de færreste gidder å stalke meg uansett, men vil gjerne fortsette å hete kun Stine smurfine her inne. Det aksepteres liksom ikke i like stor grad IRL.

Dessuten skal jeg jo bli superkjendisadvokat med tiden, og da kan ikke formbilder poppe opp når jeg blir googlet. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har betalt regninger :D Muligens rart å poste på dagens glade for de fleste, men etter å ikke ha fått penger av nav på to måneder føles det veldig bra å kunne betale for seg igjen. Fikk også endelig ordnet meg med nytt pass så jeg får reist til det store utland som planlagt to ganger i løpet av de neste månedene :)

Ellers så hadde jeg en knalløkt på VT tideligere i dag, og jeg skal kose meg med den nyeste episoden av The Walking Dead og is etterpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dro 70kg i mark i dag:-D (aner ikke om 70kg er bra i mark, men det er 10 kg over egen kroppsvekt, og jeg startet opp treninga i januar, så selv er jeg strålende fornøyd:D)

Hentet ut pakke på posten med verdens beste sjampo og balsam:love:

(bestilt dobbelt opp så jeg slipper å gå tom med det første:D)

Bestilt meg noen nye sportsbh'er, de som passa så fint i januar, må jeg nå være reneste Houdini for å komme meg ut av, mistenker (og håper) at det er for at jeg har blitt bredere over ryggen...:whistle::D

Oooog, med det samme jeg var igang... løftesko havnet på mystisk vis i "handlevognen" også...:D

Hater jo egentlig mandager, men dagen i dag var ikke så verst... pers og shopping!!:love::woot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dro 70kg i mark i dag:-D (aner ikke om 70kg er bra i mark, men det er 10 kg over egen kroppsvekt, og jeg startet opp treninga i januar, så selv er jeg strålende fornøyd:D)

Hentet ut pakke på posten med verdens beste sjampo og balsam:love:

(bestilt dobbelt opp så jeg slipper å gå tom med det første:D)

Bestilt meg noen nye sportsbh'er, de som passa så fint i januar, må jeg nå være reneste Houdini for å komme meg ut av, mistenker (og håper) at det er for at jeg har blitt bredere over ryggen...:whistle::D

Oooog, med det samme jeg var igang... løftesko havnet på mystisk vis i "handlevognen" også...:D

Hater jo egentlig mandager, men dagen i dag var ikke så verst... pers og shopping!!:love::woot:

Markløfte over kroppsvekt er alltid awesome!:D

Selv har jeg vært attpåklatt hos Brokkoli og besøkt Bergen Styrkeløfteklubb :) veldig ålreit sted, og bra stemning,selv om taket er for lavt til at jeg kan skulderpresse skikkelig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...