Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Den dagen jeg ser noen med hånda i potetgullposen på trening, er kanskje den dagen jeg med størst sannsynlighet ler meg til døde :lol:

For ei stund tilbake satt en bro attmed meg på gymmet med cola, h-melk og baconsnacks pose og gomla i seg mellom setta mens han bytta på å drakk h-melk og Cola 1,5 liter. :p

Så en litt fet rutine i dag. Så en litt eldre mann som stod i kabelmaskinen, og istedet for å trene magen på vanlig vis med sittende chrunches i kabel, ble denne kabelen altså festet på hodet.. ?? o_O

Denne rutinen har dere sikkert sett før, men var en bro på gymmet i dag som skulle ta benkress og skråbenk.

Pusta og pesa så innigleden. Altså, puste og pese er greit det altså, men når du er MANN og løfter 35 kg i benkpress da har du IKKE lov å pese. Herregud :p

*spyyyyy* og DER har vi holdninga som hindrer normale folk i å begynne å trene.

Annonse

Poenget er at jeg ser han trene der hver eneste gang jeg er der, og han har trent i flere år.

Og hva om han har en skade, kroniske betennelser, eller lider av muskeldystofiene? Jeg blir så utrolig provosert av idioter som deg! Makan! Lær deg manerer, og konsentrer deg om deg selv og slutt å døm andre!

Og hva om han har en skade, kroniske betennelser, eller lider av muskeldystofiene? Jeg blir så utrolig provosert av idioter som deg! Makan! Lær deg manerer, og konsentrer deg om deg selv og slutt å døm andre!

Ta deg ein bolle.

Saklighet i en tråd om fete rutiner på gymmet er som å be om logikk og rasjonalitet på et vekkelsesmøte med Svein-Magne Pedersen

Saklig, angående denne saken om typen som løftet 35kg, Sherlock! Ikke om selve trådens emne.

Fordel å følge litt med da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...