KittyKatt Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 I går på senteret la jeg merke til en kar mens jeg hadde pause i ene øvelsen min. Han sto i chip-ups/pull-ups stativet å gjorde pull-ups i den her stillingen (mellomting mellom figur i midten og figur til venstre) Magen langt ut og skikkelig bøy i ryggen :pBrukte vel i hovedsak mage å rumpe til å komme seg opp. Siter
Gjest Hanne_ Skrevet 24. juli 2012 Skrevet 24. juli 2012 Det er jo en klassiker i chinsmaskinen med hjelpevekt. Null bevegelsen armer og rygg, men om å gjøre og crunche knærne opp mot magen. Siter
dsrdr Skrevet 24. juli 2012 Skrevet 24. juli 2012 Vektlåser på smithmaskina, nuff said. catober, Inger-Lise og rudboy 3 Siter
catober Skrevet 24. juli 2012 Skrevet 24. juli 2012 Vektlåser på smithmaskina, nuff said. Hele smithmaskinen føler jeg er noe forbanna herk. Har et STORT hat over det stygge trenings aparatet. Beste var ene plassen offshore hadde de en sånn for det skal være så mye sikkrere vis det er bølger, men hjelper jo ikke det når den står løst på gulvbeleg å sklir bort vis du er i dyp kneebøy Siter
Kalii Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 Dette er ikke selvopplevd, men typen kom hjem etter trening i går, og fortalte om en kis som skulle vise ham det feeeeeeteste, sant! på gymmet i går. (Håper det er i orden at jeg poster hans historie, jeg fikk lov av ham og har aldri vært borti øvelsen før selv) Altså. Min kjære er på gymmet og gjør sin greie, og er kommet til mark. Han er vel midtveis i andre settet alns, når det kommer en bro bort til ham og spør om han kan få vise ham det feeeeeeteste!sant! det, REV skikkelig godt OVERALT, sant! -Øh.. Joda. Vær så god. Kisen går frem til stanga - over den (slik at han har den BAK leggene), setter seg ned på huk og drar stanga - "markløft style" oppetter baksiden av beina. Kjæresten min kom hjem og var helt forvirra - JEG og! Er dette en fet rutine, eller bare en øvelse jeg aldri har hørt om? Siter
qqq Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 Dette er ikke selvopplevd, men typen kom hjem etter trening i går, og fortalte om en kis som skulle vise ham det feeeeeeteste, sant! på gymmet i går. (Håper det er i orden at jeg poster hans historie, jeg fikk lov av ham og har aldri vært borti øvelsen før selv) Altså. Min kjære er på gymmet og gjør sin greie, og er kommet til mark. Han er vel midtveis i andre settet alns, når det kommer en bro bort til ham og spør om han kan få vise ham det feeeeeeteste!sant! det, REV skikkelig godt OVERALT, sant! -Øh.. Joda. Vær så god. Kisen går frem til stanga - over den (slik at han har den BAK leggene), setter seg ned på huk og drar stanga - "markløft style" oppetter baksiden av beina. Kjæresten min kom hjem og var helt forvirra - JEG og! Er dette en fet rutine, eller bare en øvelse jeg aldri har hørt om? Barbell Hack Squats Var nok mer vanlig i gamledager. Steve reves kjørte denne med spesialaget belte slik at stangen var "festet" på korsryggen. Substitutt for mark derimot.... Lloyd og xxxxx 2 Siter
Kalii Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 Ah! Takk. Da var det nok måten den ble presentert på som var fet Siter
eplekatt Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 Fantastisk thread. Kjenner dog at eg er livredd for å sjå nokon som har snikfilma meg mens eg ligg og åndser meg med rumble rolleren. Knugen, Velvet og Anya 3 Siter
Tuba Skrevet 26. juli 2012 Skrevet 26. juli 2012 Det blir ikkje stort fetere enn dette. CamillaO, Regina, eplekatt og 6 andre 9 Siter
Opheliia Skrevet 26. juli 2012 Skrevet 26. juli 2012 Det blir ikkje stort fetere enn dette. Hva er poenget med å ikke ha beina i gulvet? Siter
Tuba Skrevet 26. juli 2012 Skrevet 26. juli 2012 Hva er poenget med å ikke ha beina i gulvet? Var det einaste du reagerte på? Eg for min del gjer det for å få bedre balanse på benken og det blir også tyngre å løfte. Helgheim95, xxxxx, Lloyd og 1 annen 4 Siter
Opheliia Skrevet 26. juli 2012 Skrevet 26. juli 2012 Var det einaste du reagerte på? Eg for min del gjer det for å få bedre balanse på benken og det blir også tyngre å løfte. Hehe, neeei, men jeg har aldri skjønt hvorfor noen har beina opp. Jeg har lært at man skal ha de i gulvet (men nå er det jo sikkert forskjell på hva man trener for, jeg har lært det på KK-67.). Siter
Tuba Skrevet 26. juli 2012 Skrevet 26. juli 2012 Hehe, neeei, men jeg har aldri skjønt hvorfor noen har beina opp. Jeg har lært at man skal ha de i gulvet (men nå er det jo sikkert forskjell på hva man trener for, jeg har lært det på KK-67.). Det er forskjell på å benke og å benke med beina oppav gulvet. Det er ein finfin øvelse for bedre balanse og man får lite trykk frå ryggen, så det er ikkje mulig å jukse, for då faller du av benken. Siter
Taker Skrevet 26. juli 2012 Skrevet 26. juli 2012 Bare betahanner som henger seg opp i hva andre gjør på gymmet.. Siter
Opheliia Skrevet 26. juli 2012 Skrevet 26. juli 2012 Det er forskjell på å benke og å benke med beina oppav gulvet. Det er ein finfin øvelse for bedre balanse og man får lite trykk frå ryggen, så det er ikkje mulig å jukse, for då faller du av benken. Jeg tror det hadde sett temmelig tåpelig ut hvis jeg hadde gjort slik...det ser temmelig teit ut i utgangspunktet også (pinglevekter:p). Føler meg skikkelig rå når jeg hiver på 5 og 2,5 kg-vekter:cool: Sky 1 Siter
ErikH Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 Han her har tydeligvis hatt en del fete rutiner! steensnaes, McBain, SlayerDad og 11 andre 14 Siter
Gjest ILU Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 Skal sies at å slå seg selv hardt på brystet FAKTISK har en funksjon i kroppen. Siter
Michiko Skrevet 29. juli 2012 Skrevet 29. juli 2012 Han her har tydeligvis hatt en del fete rutiner! Fantastisk måte å eliminere medlemskap med alt for lange bindetider da. McBain, MariusS og Kimo 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.