Jump to content

eplekatt

Members
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

  1. Lagde også denne tidligere i veka. Eg tredobla oppskrifta, og brukte 1,8kg kylling. Suppa var utruleg god, men det KAN vere ein idè å nedjustere mengda spinat om andre ønsker å lage større mengder av dette.
  2. Brotip er at chilin con carne kan fryses - smaker tålelig greit etterpå. Eneste jeg kan å lage som faktisk er mulig å lage 5kg av, og fryse ned i porsjonsstørrelser.
  3. Takk for tilbakemelding - da er det mulig jeg har tatt rumenske markløft i stedet. Skal prøve med lettere vekt og kun belaste hams og glutes neste trening og se om jeg merker forskjell. On a side note: Finnes det NOEN logikk i at jeg klarer mer vekt her enn ved klassisk markløft?
  4. Hei, driv og stusser på teknikken min i amerikansk markløft. Utifra kva eg kan sjå på andre videoar, så er eg inne på noko, men vil gjerne høyre om andre her har tankar om teknikken.
  5. Hadde meg ein periode sist høst der eg tenkte at eg måtte utvide repertoaret mitt.. Å lese kompliserte oppskrifter som krevde mandelmel, stevia og extra virgin himalayasalt blei for komplisert, så eg tenkte "Kor vanskelig KAN det vere å komponere egne retter?" Eg gjorde det rimeleg enkelt, og brukte råvarer med om lag kun ei av næringsgruppene då eg var sjukeleg opptatt av næringsinnhald. Det førte til følgende kreasjonar: Posjerte egg med halvrå laks, lett dandert med utgått sitron og dressing av hvitløkskesam. Tok meg berre 9 egg å få til posjeringa. Smakte høgg, oppdaget at eg ikkje var noko spesielt glad i laks. Tunfisk med guacamole og banan Bildet taler for seg sjølv. Kanelriskrem med vassen tunfisk Det var kring her eg mista trua på gud. Friskt pågangsmot! Makrell i tomat feat. speilegg krydra med cayennepepper Eller som ein kompis kalte det, "Fuglemensen". Kylling med pasta, peanøtter, rødkål og egenkomponert dressing Det var absolutt INGENTING på denne tallerkenen som passa i lag. Tunfiskgryterett med speilegg og banan På dette tidspunktet meldte madammen meg på "Hellstrøm rydder opp hjemme". Etter eit par intervjurunder med dei, innsåg eg at eg burde legge matlaginga på hylla.
  6. Hei! Har i 5-6 mnd trent mykje Chop og Lift, men har no nådd eit punkt der det tar meir på triceps enn det tar i kjernemuskulatur. Skal eg kjenne det i magen/sidene, må eg ha så tunge vekter at eg har store problemer med å ikkje tippe over, samtidig som det brenner i triceps. Eg trener det utifra korleis Gray Cook viser i denne Youtubevideoen. Derfor tenkte eg å finne alternativ som erstatter disse to øvelsane. Nokon som har eit forslag i riktig retning?
  7. Kombinasjonen beinpress med to droppsett til failure, etterfulgt av bulgarsk utfall med kort pause mellom sett. Om noen ser en voksen mann gråte på iTrain Bergen, er det nok meg.
  8. Min versjon er grei for oss som ikkje KAN å lage mat; M1: 100g bær, 1 boks mager kesam, 10g myoprotein, Vaniljeessens og Stevia = smoothie. + 15g mandler. M2: 120g kylling, 2 egg Før trening: 10g bcaa, 200g frukt Etter trening: 50g myoprotein, 1 banan, 1 eple/pære M3: 200g karbonadedeig, 50g ris, 150g ananas, 1ss kokosnøttolje/50g kokosmelk. Løk, sopp, hakka tomater, ymse krydder. Bland alt sammen. M4: 220g kylling, 100g ris, 1ss selolje. Ingen alternativ på kvart måltid, for eg ser ingen grunn til å variere. Lenge leve repetisjon !
  9. Tenkte først "i alle DAGER, her har vi ein som har åte meir kesam enn snittet!" - .. så såg eg username. +1.
  10. Fantastisk thread. Kjenner dog at eg er livredd for å sjå nokon som har snikfilma meg mens eg ligg og åndser meg med rumble rolleren.
  11. Kanel. I shit you not. Hiver oppi roughly 1ss kanel i kesamen og later som det er jul. Funker kvar gong.
×
×
  • Create New...