Gå til innhold

LightWeightBaby

Medlemmer
  • Innholdsteller

    52
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av LightWeightBaby

  1. Som lærer er jobben din å undervise, ikke holde styr på hva barn har på skiva ... Enten du mener det eller ikke, så blir de fleste barna oppdratt av foreldrene. Ikke skolen og staten.
  2. Må si meg enig i det her. En lærer skal undervise på skolen, ikke passe på hva elevene har i matpakken. Og regler for hva man skal spise på skolen er det dummeste jeg har hørt. Man skal fritt få velge hva man vil spise. Pleier ikke å skrive så mye på fb, men fy faen, tragisk at folk faktisk mener at lærere skal holde styr på hva barna spiser, og ikke minst at det skal være regler på skolen for hva man skal ha i matpakken.
  3. Skulderpress går helt fint. Det er bare i benkpress det river
  4. Det "river" i skuldrene når stangen er halvveis til den treffer brystkassen. Vanskelig å si nøyaktig hvor det river ..
  5. Har akkurat det samme problemet og sliter med benkpress når stangen treffer brystkassen. Hvilke av øvelsene vil hjelpe av bildene i første post?
  6. NEI, HVA FAEN. SPISER ALDRI USUNT.
  7. 200 gram sjokolade på lørdagskvelden ? Finn deg en ny kjæreste.
  8. Takk for svar Jeg tar og slenger inn dips etter benkpress og dropper alt det andre under dag 5... må bare ha dips i programmet
  9. Hei Har tenkt å starte med Wendler 5/3/1 programmet og lurer på om det er dumt å legge til en arm dag? Day 1 Overhead Press - 5/3/1 Overhead Press - 5 x 10 Chin-ups - 5 sets of 10 reps Day 2 Deadlift - 5/3/1 Deadlift - 5 x 10 Hanging Leg Raise - 5 sets of 15 reps Day 3 Bench Press - 5/3/1 Bench Press - 5 x 10 Dumbbell Row - 5 sets of 10 reps Day 4 Squat - 5/3/1 Squat - 5 x 10 Leg Curl - 5 sets of 10 reps Day 5 Dips - 5/3/1 EZ-Bar skullcrusher 5 x 10 Biceps Curl 5 x 5 Isolation Curls 5 x 10 Hammer Curls 5 x 10 Kom gjerne med tips og råd!
  10. Spiser som regel 8 om dagen. <3 Egg
  11. Utestengt fra forum? who the fck cares:LOL:
  12. Om du tar det fastende eller rett etter at du har spist tror jeg har noe å si for effekten.
  13. Selv bruker jeg proteinpulver, kreatin og selolje. Du kan vel lese litt her først, før du bestemmer deg for hva du skal kjøpe: Den store kosttilskudd-guiden - Fitnessbloggen Du kan vel vente med kreatin, og starte med proteinpulver, om du ikke får i deg nok gjennom maten og fiskjeolje/selolje. Men HUSK: Alltid MAT først!
  14. De prøver vel bare å hjelpe .. og om du ikke er interessert i hjelp, kan du vel bare gjøre som jeg gjør å svare med "takk, det skal jeg prøve på", for å få dem til å holde kjeft og gå tilbake til sitt, så kan du fortsette med teknikken du er komfortabel med så lenge du ikke skader deg selv. Har opplevd det selv, men kunne ikke brydd meg noe mindre .. Ikke akkurat noe jeg irriterer meg over
  15. Du kan lese litt her om hvor dypt du bør gå: Knebøy - hvor dypt bør du gå? - Fitnessbloggen
×
×
  • Opprett ny...