Gå til innhold

Post den ideelle fysikken


tf

Anbefalte innlegg

om ein ikkje passar inn i normen for kva som er idealet og vert ledd av får bare være. hadde tatt Kevin Levrone's fysikk utan å nøle. ein vert ikkje kroppsbyggjar for at folk flest skal synast ein ser bra ut. det er ein underground kultur og ein livsstil ein må elske for å forstå. og skal ein drive med det må ein tåle å verte sett i bås og leve med eit steriotypstempel som ofte er negativt og tabu. men å vere "vanleg" er keisamt i mi meining anyway :)

For all del, jeg bare synes det er pussig at det er såpass utbredt her inne. At det er en og annen er ikke så overraskende, men på en så mainstream side som fitnessbloggen overrasker det litt akkurat hvor mange det er.

Basert på profilbildet ditt har du en sykt mye finere fysikk enn han Levrone. Må ikke finne på å bytte det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For all del, jeg bare synes det er pussig at det er såpass utbredt her inne. At det er en og annen er ikke så overraskende, men på en så mainstream side som fitnessbloggen overrasker det litt akkurat hvor mange det er.

Basert på profilbildet ditt har du en sykt mye finere fysikk enn han Levrone. Må ikke finne på å bytte det ut.

takk for komplimentet :) men som sagt, hadde bytta utan å nøle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig spørsmål, og det er sikkert nevnt i tråden her før, men er det virkelig sånn at dere har lyst til å se ut som disse gutta? Jeg synes det er pussig at belgisk blå idealet til så mange her inne. Det meste av det som linkes av menn har en fysikk som blir ledd av i resten av samfunnet.

Kevin Levrone var det ypperste etter min mening man man kunne klare oppnå når det kommer til hele pakka ang kroppsbygging. Er man ikke intressert så kan man ikke forstå seg på det. Noen syntes fotball er idiotisk også.

Noen liker å skille seg ut og ikke følge resten av flokken ;)

Smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert posta her før men..skitt au

cover_c.jpg

Den gangen byggerne hadde midje

Har sett Pumping Iron en del ganger nå, og er jo også stor fan av Vince Gironda.

Og synes det er påfallende ikke bare de fremtredende midjene disse folka hadde, men symmetrien i kroppen. Nå virker det som om det er masse og volum som gjelder, koste hva det koste vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...