Gå til innhold

Mr.Positive

Medlemmer
  • Innholdsteller

    227
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    8

Mr.Positive vant dagen sist 10. november 2016

Mr.Positive hadde mest likt innhold!

2 følgere

Om Mr.Positive

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 12. jan. 1992

Nylige profilbesøk

1 379 profilvisninger
  1. 1.Tren (som i trenbolone) 2.kjøp likes og followers 3.selg kostholdsoppsett og treningsprogram via instagram og andre sosiale medier ("skreddersydd") 4.profit?? Det er sånn jeg føler fitness verden har blitt i dag, men nå er ikke jeg så "into it" så no hate pls. Bare en generell oppfatning. Forøvrig er jeg enige med resten over her.
  2. Jeg er 78-79kg , 184cm høy, 24 år gammel. Jeg trener 1 time 5 dager i uka, roughly. Min TDEE havna på 2450 - noe som er relativt riktig for min del. Men ser det blir feil for flere andre her. Du bør starte så høyt som mulig(men fortsatt være i underskudd) 1350 på hviledager hørtes lite ut. Om du da stagnerer må du kutte mer, og det blir bare dårlig stemning. Jeg ville lagt meg høyt, målt med målebånd og vekt, samt speilet, og justert iht det.
  3. ^this - når du regner ut TDEE'n - legg deg 500 under den, og ikke trekk i fra kalorier du forbrenner i form av aktivitet, ettersom de er allerede talt for.
  4. Welcome to my life. Jeg er 78kg , 184cm høy, trener 4-6 dager i uka og jeg ligger på samme inntak som deg, mindre på treningsfrie dager. Jeg bare biter det i meg, og ser for meg sluttresultatet og forsøker å motivere meg selv. Når det blir for ille, kjører jeg refeeds. Dog jeg er på 12% BF (fettprosent) - Dette er nok ikke svaret du vil ha men. Nå sier jeg ikke at det skal være sånn på diett, men det er sånn jeg har det. Jeg har fastet siden kl 18:00 i dag, har hatt treningsfri i dag, og konsumert 1800 kcals. Alt frister til meg, og jeg kunne ha spist sikkert 5k kcals om jeg hadde gått inn for
  5. haha, da er vi i samme båt. Akkurat det samme her, bortsett fra at vedkommende slår meg med rolige 20 000 skritt HVER_DAG. Jeg gjør ikke annet enn jobb 8 timer, også trene, trene, trene , spise, trene,sove. Det er ikke nok timer til at hun skal klare å ligge så langt framfor meg. Konkurransen er over nå 16.06 - takk for det. Da skal jeg legge fitbitn på hylla, håper kjerringa er stolt over seg selv...smh
  6. Joda, jeg kjenner det heldigvis ikke i like stor grad nå lengere : ) Jeg må bare passe på å varme opp skikkelig, også tøyer jeg brystet før og etter trening i håp om at det skal bli noe bedre mobilitet der. Nå kjenner jeg det bare om jeg tar pec-decs i en sånn jalla-maskin vi har på treningsrommet, så den unngår jeg å ta, hehe. Jeg har også begynt å ta noe bredere grep på ro-øvelsene jeg tar, i tillegg til at jeg prøver så godt jeg kan med å prøve å være obs på holdningen min.
  7. Virker som du har gått på samme smellen som jeg gjorde i mine yngre dager. Jeg har slutta med å ta dips helt. Jeg kjenner det på framsia av høyre skulder, stikkende smerte når skuldra skyter framover på en måte. Jeg har vært til BHT(bedrifhelsetjenesten) med dette (fysio) og han mente det var som følger av for lite bevegelighet i høyre framside av bryst, nedenfor skuldra, ved pecsa liksom. Der er det veldig stramt til meg, som gjør at skuldra blir skøvet framover. Jeg fikk derfor beskjed om å tøye godt (bryst) og varme godt opp med div. brede ro-øvelser i tillegg til å prøve å fokusere på hol
  8. Om du ikke liker å jogge eller gå på mølla, så dropp det. Du må ikke kjøre på med kardio får å gå ned i vekt (om det er målet) Du må rett og slett innta mindre energi(kcals) enn det kroppen bruker. Trening skal være gøy og noe du liker og vil holde på med resten av livet. Ikke noe vits å bruke tid på ting du mistrives med
  9. Om du får telleren til å gå, for deretter å sette deg på stolen og bare tripper med arma/fotene. I tillegg til at hun står i ro rett opp og ned og går. Jeg ser på det som semi-juks. Utenom det så kan man legge til skritt manuelt via dytt.no(leverandøren av konkurransen) der kan du konvertere 1 time styrke(eller fotball/håndball etc) til skritt. jeg logger realistisk. Det gjør ikke personen jeg prater om. Hun logger 90min høy intensitet på håndball og får 30 000 skritt kun av det. Jeg har på meg fitbitten på fotball-trening og lar faktisk tellern gå. Framfor å logge det manuelt(hadde fått
  10. To late men jeg slår hun ikke uansett... Hun har 60 000 skritt i SNITT hver dag. At hun ikke ser det selv... Alle i hele bedriften skjønner at hun jukser, utenom hun selv. Jaja - må bare svelge det og konkurrere med meg selv.
  11. Sorry siss. Men dette skulle du ha tenkt på tidligere. Det finnes ingen quickfix når det kommer til vektreduksjon. Du kan jo prøve å kutte så my karbs/fett fra kosten i håp om at du går ned en del før sommeren, men dette er jo ikke bærekraftig og du kommer til å hate livet. Jeg ville heller ha bitt i det sure eple og forsøkt å endre livsstil. Jeg var i samme båt som deg sist sommer. Jeg godtok at jeg ikke fikk "sommerkroppen" og fokuserte heller på å finne gode rutiner innen trening og kosthold og kjøre på mot neste sommer. Jeg gjorde nettopp dette og vil påstå jeg har en grei sommerkropp i år
  12. Jeg har lest man skal spise litt over vedlikehold og holde fett <50g om jeg spiser 3500-4k kcals på fredag og lørdag for eks. Vil jeg ikke da spise inn underskuddet jeg har jobba opp ila uka?
  13. Jeg ble målt ned til 12,5% BF for 2 dager siden. Hittil "føler" jeg 24t refeed har fungert. Dog jeg vet jo ikke om dette faktisk er kun noe jeg føler eller om det er reelt. Jeg tenker egentlig "hvorfor endre nå som fungerer?" Så jeg tenker å kjøre refeed 24t, maks 48 timer. Vedlikehold for meg er på 2200kcals ca, så kjører på 2500 kcals ca, og holder fett <50g For meg er det mest mentalt at jeg refeeder, og jeg føler meg ganske sliten på slutten av uka da jeg ligger i ett ganske aggressivt underskudd, så tenker jeg fortsetter med 24-36 timers refeed. Så begynner jeg å spise etter IF ig
  14. Takk for svar, så jeg burde drite i IF og uppe refeeden til 24-36timer for eks. Deretter spise etter IF Igjen på søndag for eks? Jeg vil jo spike leptinnivået.
  15. Det jeg egentlig lurer på; er det noe negativt med å ha en dag i uka "av" intermittent fasting? Typ dagen jeg refeeder på, da jeg liker å fordele maten litt utover dagen. Har prøvd å google litt rundt, men finner ikke noe som besvarer spørsmålet mitt. Er det noe videre negativt ved å gjøre det?
×
×
  • Opprett ny...