Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Folk som går med musikk på øre på gangfelt og tror de er alena i verden, la oss vingle litt ekstra?

Nabokiden som tror han kan skate..Men bare lager helvettes bråk.

FOLK SOM KJØRER MED ØREPROPPER OG MEST SANNSYNELIG MUSIKK PÅ DEM!

WTF!!! DET ER HØYTALERE I ALLE BILER!! xD....Trenger du ny spiller? ska få en gratis av meg!

Du ville fått hjertefeil av å møte meg på veien. Jeg har både øreproppene OG anlegget på ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som går med musikk på øre på gangfelt og tror de er alena i verden, la oss vingle litt ekstra?

Nabokiden som tror han kan skate..Men bare lager helvettes bråk.

FOLK SOM KJØRER MED ØREPROPPER OG MEST SANNSYNELIG MUSIKK PÅ DEM!

WTF!!! DET ER HØYTALERE I ALLE BILER!! xD....Trenger du ny spiller? ska få en gratis av meg!

Tja, kan jo være handsfree kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om jeg har skrevet det her, men i dag sto jeg i kø på Rema og for å kjøpe lunsj. Var mye folk der, men ikke så mye folk at den gamle kjerringa bak meg måtte stå så nærme at hun sparka meg i hælene og dultet kjerringveska si i rumpa mi (ja hun gjorde faktisk begge deler flere ganger). Da jeg flytta meg framover, flytta hun etter....og sparka meg i hælen. Pulsen stiger når jeg tenker på det. Visste ikke hva jeg skulle si for jeg ble så irritert.

Det er ikke første gangen det skjer. Hater at folk skal stå så nærme at de er borti meg. Det må jo være noe som er koblet feil i hjernen demmes.

Noen som har en fin glose jeg kan bruke neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usikker på om jeg har skrevet det her, men i dag sto jeg i kø på Rema og for å kjøpe lunsj. Var mye folk der, men ikke så mye folk at den gamle kjerringa bak meg måtte stå så nærme at hun sparka meg i hælene og dultet kjerringveska si i rumpa mi (ja hun gjorde faktisk begge deler flere ganger). Da jeg flytta meg framover, flytta hun etter....og sparka meg i hælen. Pulsen stiger når jeg tenker på det. Visste ikke hva jeg skulle si for jeg ble så irritert.

Det er ikke første gangen det skjer. Hater at folk skal stå så nærme at de er borti meg. Det må jo være noe som er koblet feil i hjernen demmes.

Noen som har en fin glose jeg kan bruke neste gang?

Berre snu deg, se ho rett i augo og sei høffelig, men bestemt: Viss du ikkje slutter å skvise den rynkete gamle kroppen din inntil min så kjem eg til å trykke ein heil pose kamferdrops opp i nesa di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om jeg har skrevet det her, men i dag sto jeg i kø på Rema og for å kjøpe lunsj. Var mye folk der, men ikke så mye folk at den gamle kjerringa bak meg måtte stå så nærme at hun sparka meg i hælene og dultet kjerringveska si i rumpa mi (ja hun gjorde faktisk begge deler flere ganger). Da jeg flytta meg framover, flytta hun etter....og sparka meg i hælen. Pulsen stiger når jeg tenker på det. Visste ikke hva jeg skulle si for jeg ble så irritert.

Det er ikke første gangen det skjer. Hater at folk skal stå så nærme at de er borti meg. Det må jo være noe som er koblet feil i hjernen demmes.

Noen som har en fin glose jeg kan bruke neste gang?

"Din febrilske lille vaskeklutt, om du ikke slutter å sparke meg i hælen så river jeg av deg akillesen og forer den til hunden min"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det faktum at av de fleste håndtverkeryrker så er matfaget det eneste hvor vanlige sivile folk tror at de vet mer enn folk som har det som levebrød,og som jobber alt fra femti til nitti timer i uka med det, irriterer meg.

Ville du begynt å krangle med elektrikeren din om f.eks "Nei nei nei, den ledningen er for tynn/ser dum ut/har feil farge/lukter teit?"

Sannsynligvis ikke.

Men så fort det kommer til mat, så finner folk på å lire av seg ting som "Det er for mye soppsmak i denne soppsuppa, vil ha en ny en, med MINDRE smak!" eller " Det er for mye løk på dette kamskjellet", hvor servitøren svarer " Det er ikke løk,men fennikkel", og fyren svarer "Fremdeles for mye løk."

Eller når de ikke klarer å innse at følgende situasjon kanskje er litt vel teit; Når de kommer inn døra klokka halv åtte på en lørdagskveld, og spør "har dere et ledig bord?", og får beskjed om at joda, vi har plass til en toer i baren. "Så bra, vi er 25 stykker, som har tenkt å spise om en ti minutters tid, sees straks." Sånt får meg til å miste håpet på menneskeheten.

Eller folk som ikke sier ifra om at de lider av potensiellt dødelige allergier FØR MATEN STÅR PÅ BORDET! ARGH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...