Gå til innhold

Hvorfor liker dere ikke jenter med synlige muskler?


WarriorPrincess

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes jenter med synlige muskler og gode, runde linjer er fint. Som rudboy er inne på er ikke alt for lavt kroppsfett noe for meg. Hvorfor vet jeg ikke, men sikkert noe ala at jenter med kort hår automatisk er aseksuelle i mine øyne. Må være evolusjonært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men sikkert noe ala at jenter med kort hår automatisk er aseksuelle i mine øyne..

Pøh, vrangforestillinger. Det spørs helt og holdent på jenta. Jeg har aldri vært så feminin som når jeg hadde glattbarbert hode. Fikk daglig kommentarer på hvor vakker og hvilken feminin utstråling jeg hadde over disken på kaffebaren jeg jobbet.

Kom ikke og si at dette ikke er feminint...

emma-watson-short-hair-photo-001.jpg

rihanna.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom ikke og si at dette ikke er feminint..

Noen jenter kan være søte/pene til tross for at de har kort hår, men de har samme effekten på meg som jenter som tror undertøy man normalt ser på fem år gamle jenter er søtt. NEI, det er det ikke ;)

Hello Kitty, kort hår osv osv...neh :)

Trenger ikke være mer enn skulderlangt, da...

Nå tror jeg det heller går på HVOR store og synlige muskler. Tviler på at det er så mange som IKKE liker ,en godt synlig fit dame;)

Det er vel det som er poenget. For min del er det mest det at jeg liker at det er litt utenpå dem uansett. Tror det har noe med fruktbarhet å gjøre, for å være ærlig. Og så er jeg ganske kort og brei selv, så ville synes det var snodig med en alt for slank jente :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jeg spørre jenter liksom? Syns bare jeg ser voldsom mange kommentarer her på forumet som gå noe slikt alle sammen: " syns det var litt mye muskler på ho", " ville ikke likt om dama mi så ut slik"...

Dama mi kan gjerne være muskuløs. Ikke noe problem, men kan hende jeg må lure inn en kebab i ny og ne :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som ser bra ut, må da bare være tiltrekkende? Enten de er definerte eller markerte, så vil jeg da påstå at det positivt med ei som liker å ta vare på seg selv... ;)

Jenter med kortkort hår liker ikke jeg heller, men det er mange hårfrisyrer mellom kortkort og skulderlangt som er sexy og feminint!!

Og den uttalsen ang undertøy som ei på 5 brukte- haha, genial!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jenter med definert muskulatur er sexy. Dana Linn Bailey (hvis det er navnet hennes) er i grenseland, men fortsatt fint.

Håret Emma Watson har i bildet i denne tråden er ekstremt ufeminint. Det er ikke mye pent, men siden jenta er ganske pen i ansiktet så godkjennes det, selv om jeg ville bedt henne om å la håret gro om jeg var så heldig å bli hennes utkårede.

Kristine Weber er helt perfekt. Vakker kvinne med en ekstremt flott kropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...