Gå til innhold

Hvorfor liker dere ikke jenter med synlige muskler?


WarriorPrincess

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt enig. Men jeg synes anavarjenter er ganske nice. Det som er kjipt med å like jenter med litt over middels påfallende fysikk er at man må være veteran platinumboler med mohawk og tribaltattoveringer for å ha sjans: dat feel when not stereotype enough:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger hvordan alle konkluderer med at gutter som ikke liker muskuløse kvinner er usikre på seg selv, føler at manndommen blir truet osv. Ler av dere.

Hva med jenter som ikke liker muskuløse gutter da? Hva er deres problem?

Sliter som regel med overvekt og acne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter må gjerne ha muskler, det er langt penere med definert muskulatur på jenter enn uten synes jeg, sålenge helheten er feminin. Kan heller ikke huske å ha sett noen på forumet her som jeg ville sagt har for mye. For mye kommer som regel som resultat av doping, og da går det ofte ut over andre deler av estetikken også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er for alle de guttene som har syns at noen av jenten på bildene som blir brukt her på bloggen er for muskuløse osv.

Hvorfor liker dere ikke synlige muskler på jenter? Syns dere at jenten blir for "mannlige" eller er dere redde for ikke å kunne holde tritt med dem eller hva er det?

Mitt inntrykk av dette er at mange menn syns at jenter blir mindre feminine og syns ikke det er noe fint når de prøver å bli menn :p Men, nå har jeg allerede en mann som syns delvis muskler er fint, så jeg klager ikke ;) men har sikkert noe med hva jenter skal representere... Det er vel ikke akkurat synlige muskler som preger de nye H&M reklamene, eller på Victorias Secret modellene... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

viste ikke det var et must for å henge på fitnessbloggen

he he selvfølgelig ikke et must, men mange som er her legger ned vannvittig mye arbeid på treningsstudio og men mat og kosthold hjemme for å få finest mulig kropp om det er fit eller størst mulig og da er det vel naturlig å like at det andre kjønn også har lagt ned arbeid i kroppen, jeg synes nå uansett at jenter har noen fantastiske former uansett om de har "mye" muskler he he men det er nå min smak da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he selvfølgelig ikke et must, men mange som er her legger ned vannvittig mye arbeid på treningsstudio og men mat og kosthold hjemme for å få finest mulig kropp om det er fit eller størst mulig og da er det vel naturlig å like at det andre kjønn også har lagt ned arbeid i kroppen, jeg synes nå uansett at jenter har noen fantastiske former uansett om de har "mye" muskler he he men det er nå min smak da.

Å? For min del er det helt fantastisk at dama ikke driver på likt som meg og har et avslappet forhold til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velvel, jeg syns ikke det er så svært feminint med muskelbunter av jenter. Vi skal være stramme, litt veltrente og ha former i den grad man kan kombinere disse to tingene. Det har nok sammenheng med at jeg er en svært jentete jente som liker stilettene mine og å bruke ørten timer foran speilet foran en fest. Jeg syns at jenter skal være litt sånn småsøte, nette og se litt sånn...forsvarsløs ut :p

Syns heller ikke det er altfor fint med for mye muskler på menn heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...