Gå til innhold

Hvorfor liker dere ikke jenter med synlige muskler?


WarriorPrincess

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

This is fucking stupid!

Trente jenter liker trente menn, trente menn liker trente jenter!

Trente menn liker ikke overgrown russianexperiment superfreaks, neither do the girls!

Trente Menn liker overgrown MENN, cause its awesome!

Og JA og NEI:p sett mange-mange ganger flott trent mann med STOR jente.....alle har forskjellig smak, sån er det bare;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]35756[/ATTACH] Vil bare spør gutta hva tro de om den dama, er hun så..så..atraktiv ?

Min mening, hvis dama ser sån ut-da det er på tide skifte skjønn :confused:

damer med muskler er flott, men ikke så mye ...

Miss Nandrolone 2008 det der, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare for å opplyse hva jeg mente med " jenter med muskler" det var de bildene som har blitt lagt ved artikler her på bloggen og det var en god del som opplyste at de syntes det var for mye muskler. Nå har jo jentene på de bildene endel muskelmasse men er jo langt fra bodybuildere. Når det gjelder kvinnelige bodybuildere vil jeg tro det er mye det samme som med mannlige, for noen er det rett og slett ikke den type kvinne/mann man syns er attraktiv mens noen syns det er helt fantastisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Dette er for alle de guttene som har syns at noen av jenten på bildene som blir brukt her på bloggen er for muskuløse osv.

Hvorfor liker dere ikke synlige muskler på jenter? Syns dere at jenten blir for "mannlige" eller er dere redde for ikke å kunne holde tritt med dem eller hva er det?

Jenter med synlige muskler er helt topp. Tipper mange her vil være enig. Og hvis jeg finner meg ei jente som er råere enn meg så er det jo bare supermotivasjon for å ta det til det neste nivået på treninga :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter med synlige muskler er helt topp. Tipper mange her vil være enig. Og hvis jeg finner meg ei jente som er råere enn meg så er det jo bare supermotivasjon for å ta det til det neste nivået på treninga :)

What he said.

Jenter med muskler er flott, men smaken er jo som baken, så man kan jo ikke forvente at alle er enige i det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter med muskler=GOOD SHIT! (så lenge det er naturlig..Begynner damer med doping blir det ikke pent)

kan nesten sette en hundrelapp på at du har ronket til tanken på anavar/clenbuteroldamer uten å vite det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...