Gå til innhold

Hvorfor liker dere ikke jenter med synlige muskler?


WarriorPrincess

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Muskler på jenter er stor stas, grensen for meg går egentlig ikke på musklene, men når man begynner å få maskuline trekk i ansiktet osv. Forøvrig synes jeg jenter kan være flotte med langt hår, kort hår, uten hår, mye muskler, litt musker, lite muskler, utstrålingen er det avgjørende.. :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en teori om at det varierer litt på muskelgruppen det gjelder også? Personlig synes jeg en VELDIG markert six pack kan være litt mye på ei jente, men armer og bein kan nesten bli så store som de vil :p Jeg elsker Dana Linn Bailey, men av og til (varierer litt på bildene) synes jeg six packen blir for markert, men som regel er jeg bare sjalu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser da damer med langt hår også som absolutt burde skifte frisyre.

Godt trente damer er stort sett sexy og de aller fleste av dem ser bedre ut enn de som er veldig overvektig.

Men det har jo blitt sånn i dag at det er legitimt å si "Herregud hvor stygt" når man ser en dame med muskler som for eksempel Marit Bjørgen, men sier man det samme om ei som er en smule lubben er det helt forkastelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente jenter er supert, men for meg blir bodybuilderkropp litt i overkant av kva som er fint. At ein ser biceps, lår og litt magemusklar er derimot berre attraktivt.

Bjørgen er verdens beste i det ho driv med og gjer det ikkje for å sjå bra ut. Ein mellomting er tipp topp. Finnes mange gode eksempel på det blant brukarane her inne. Jenter som trener heile kroppen er supert!

I tillegg til det estetiske så seier det noko om ein person om vedkomande er trent og i god form. Det ligg mykje arbeid bak noko sånt, samt eit ynskje om å halde seg i form. Særs gode kvalitetar i mi bok.

Så, for all del, tren i vei jenter!

Eg var ikkje like begeistra før eg byrja å trene sjølv, men har endra litt meining på akkurat det området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg spørre jenter liksom? Syns bare jeg ser voldsom mange kommentarer her på forumet som gå noe slikt alle sammen: " syns det var litt mye muskler på ho", " ville ikke likt om dama mi så ut slik"...

Feil målgruppe i den forstand at det for det meste kun er folk som setter pris på muskler i dette forumet :)

For meg kan en jente var feit, tynn, muskuløs, skalla eller hårete (på hodet) - det er SELVTILLITEN som avgjør om en jente er attraktiv eller ikke i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge det ikke blir for ekstremt så går det greit, og Dana Linn Bailey ovenfor her er jo rå. Det er kulere med ei dame som løfter 90 i markløft enn ei som ikke tør å hoppe av ellipsemaskinen og bevege seg inn blant frivektene. Kanskje menn blir usikre på seg selv hvis jenta ser sterkere ut enn dem? Men som noen sa tidligere så er det ikke gutta på dette forumet som trenger å bekymre seg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Hadde ikkje snudd meg vekk nei. Dei fleste jenter som trener får ein "fitnesskropp", ikkje "Bjørgen-kropp". Bilete av trente damer er gjerne tatt med fokus på markerte musklar. Ser ein dama på ein anna dag ser det ikkje nødvendigvis like muskuløst ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er for alle de guttene som har syns at noen av jenten på bildene som blir brukt her på bloggen er for muskuløse osv.

Hvorfor liker dere ikke synlige muskler på jenter? Syns dere at jenten blir for "mannlige" eller er dere redde for ikke å kunne holde tritt med dem eller hva er det?

Det er ikkje det at eg ikkje liker dei, det er dei som ikkje liker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...